Anot ekspertų, iš dalies taip yra dėl jaunų žmonių siekio išvengti, o ne pakartoti žiniasklaidoje nuolat nušviečiamus įžymybių ekscesus.
Minėtai amžiaus grupei priklausančių vyrų, kurie kas savaitę vartoja alkoholį, proporcija sumažėjo nuo 56 procentų 1998 metais, iki 48 procentų. Moterų taip pat sumažėjo – nuo 46 procentų iki 51 procento.
„Joseph Rowntree Foundation“ atliktas tyrimas atskleidė, kad žmonėms pradėjo nebepatikti girtų muzikos bei kino žvaigždžių nuotraukos, pasirodančios spaudoje kas savaitgalyje. Paprastai tokiuose „sensacinguose“ vaizduose matyti iš taksi krentančios, nekoordinuotai besielgiančios įžymybės, gerokai padauginusios svaigalų.
Studijos autorių nuomone, britų jaunimas, matydamas tokius vaizdus ėmė suvokti alkoholio daromą žalą, o pasigėrę žmonės jiems neatrodo „šauniai“.
Tačiau taip pat pripažįstama, kad bendrą alkoholio suvartojimo kiekio smukimą įtakojo ir kultūriniai skirtumai. Ne paslaptis, kad vis didesnę Britanijos visuomenės dalį užima žmonės, kurių religija draudžia svaigalų vartojimą.