„Suknelė, mano nuomone, ne tik svarbiausias bet kurio sezono moters garderobo drabužis, be to – ir pats patogiausias, – įsitikinusi Vilniaus mažojo teatro aktorė V. Bičkutė. – Vienas rūbas gali išspręsti visus klausimus. Be abejonės, suknelė visada suteikia elegantišką, vientisą siluetą. Vienareikšmiškai, suknelė – garderobo karalienė“.
Naujo mados pasaulyje vardinio ženklo „It“ kolekciją pristatė ne tik V. Bičkutė, bet ir garsi tinklaraštininkė Mažena Gorelova-Absentta, stilistė Violeta Krasovska, šokėja Roberta Leščinskaitė, vyrų modelių agentūros „First Face Models“ įkūrėja Aistė Andrijauskaitė, modelis Loreta Lukšaitė. Modeliams makiažą ir šukuosenas kūrė „Makeup secrets“ akademijos meistrai.
„Mano kuriamos suknelės yra skitos pasitikinčiai savimi moteriai, kuri vertina aiškų kirpimą, kokybę ir lengvumą“, – sakė „It“ ženklo sumanytoja Alma Katinė.
Prie mados kolekcijos buvo priderintos vienetinės „PakabaHouse“ rankinės bei unikalūs „Bejuvel“ papuošalai. Rankinių mados namų „PakabaHouse“ įkūrėja Oksana Pavlova pastebėjo, jog mėgstama moters rankinė atspindi jos charakterį bei unikalumą. „Štai kodėl pradėjome siūlyti moterims su dizainerių pagalba susikurti savo vardinę rankinę, pasirenkant mėgstamą spalvą, odos tipą, faktūrą“, – sakė O. Pavlova. Papuošalų „Bejuvel“ kūrėja Beata Juchnevič, pristačiusi apyrankes-laikrodžius, sakė, kurianti tokioms moterims, kurioms punktualumas ir grožis yra neatsiejamos sąvokos.
„Mėgstu įvairias sukneles: spalvotas ir juodas, taškuotas ir gėlėtas, ilgas ir pabrėžiančias figūrą, lengvutes ir šluojančias žemę... Lengviau būtų pasakyti ko nemėgstu: tai – švarkų ir, apskritai, ofisinio stiliaus. Esu be galo laiminga galėdama sau leisti viską: juk menininkų neriboja joks „dresskodas“, – linksmai kalbėjo V.Bičkutė. Žinoma moteris neslėpė, jog, jei tik leistų galimybės, įsirengtų atskirą kambarį vien tik bateliams ir rankinėms. Šių, pasak aktorės, negali būti per daug! „Dažniausiai nešioju talpią rankinę. Nemėgstu kietų, griežtų formų, tad maniškės – dažniausiai minkštos, dievinu verstą odą“, – pastebėjo žinoma moteris.
Pasak tinklaraštininkės Maženos Gorelovos-Absenttos, suknelė ne tik puošia moterį, bet šiame drabužyje slypi kur kas daugiau. Tai – paslaptinga moteriška energija. „Šiais laikais veiklios, sėkmingai dirbančios moterys vietoj suknelės ar sijono itin dažnai pasirenka klasikinius kelnių kostiumus. Kodėl taip yra? Versle moterys konkuruoja su vyriškos giminės atstovais ir vilkėdamos sukneles dažnai jaučiasi lengviau pažeidžiamos, silpnesnės, moteriškesnės, o tai – tik dar kartą įrodo slaptą suknelės galią. Suknelė bet kuriuo sezonu yra bene pagrindinis moters drabužis, o lašelis gerų kvepalų – svarbiausias jos įvaizdžio akcentas“, – pabrėžė M Gorelova-Absentta, renginio metu pristačiusi „Marcus Spurway“ aromatus iš Prancūzijos kvepalų sostinės – Graso.
„Lašelis kvepalų – tai tos dienos nuotaika. Ir – įkvėpimas. Tai žinutė apie save, asmenybės charizmos dalis... “, – pastebėjo aktorė V. Bičkutė, prisipažinusi, kvepalų turinti ištisą galybę, nes jos besimainančiai natūrai gyvybiškai reikalinga įvairovė. Vis dėlto, aktorės kvepalų lentynoje dominuoja saldūs kvapai. V. Bičkutė tiesiog dievina „pudrinius“ kvapus, rožės – gėlių karalienės aromatą.
Stebėti mados kolekcijos pristatymo ir pasiklausyti saksofonistės Gretos Karnatkaitės atliekamos muzikos atvyko vyrų stiliaus žinovas Algirdas Gricius su drauge, dizainere Agne Deveikyte, atlikėjas Audrius Janonis, plaukų stilistas Robertas Danilevičius, modelis ir finansų konsultantas Tomas Butautas su drauge modeliu Vaida Tautavičiūte, balerina Anna Baranova, kolekciją demonstravusios aktorės sesuo, viešųjų ryšių specialistė Vaida Bičkutė ir kt.