Festivalį organizuojančios Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Saulius Šukaitis džiaugiasi, jog praėjusiais metais atgaivinta tradicija festivalį „Adrenalinas“ pradėti reklamos konferencija bus tęsiama ir šiemet. „Svečias iš Austrijos D. Dahmen jau pelnė simpatijas praėjusių metų konferencijoje. Šį kartą jis ves skaitmeninės reklamos dirbtuves, kuriose bus nagrinėjama, kaip lyderiaujantys prekių ženklai išlaiko savo konkurencinį pranašumą ir sėkmingai prisitaiko prie nuolat kintančios skaitmeninės aplinkos naudodami naujausias technologijas. Tai išskirtinė asmenybė reklamos pasaulyje ir vienas labiausiai įkvėpiančių pranešėjų, todėl ypač džiaugiamės turėdami galimybę pristatyti jį konferencijos dalyviams“, - pasakoja KOMAA valdybos pirmininkas S. Šukaitis.
Reklamos kūrybos inovatoriumi praminto D. Dahmen patirtis reklamos srityje jau daugiau kaip 20 metų. Per šį laiką jis dirbo garsiausiuose reklamos agentūrose Hamburge, Los Andžele, Miunchene, Niujorke ir Vienoje. Jis dėsto rinkodarą, reklamą ir šiuolaikinę komunikaciją įvairiuose pasaulio universitetuose, su savo mokiniais yra 12 kartų įvertintas aukso bei sidabro prizais Kanų „Young Directors“ apdovanojimuose.
S. Šukaičio teigimu, šių metų konferencija išsiskirs temų įvairove, bus siekiama atspindėti šiuo metu aktualiausias reklamos rinkos tendencijas. Majamio reklamos mokyklos lektorius Mihea Gheorghiu (Rumunija) kalbės apie tai, kad dabartinėje reklamos industrijoje svarbu ne vien sugalvoti gerą idėją, žymiai reikšmingesnis tapo idėjos išpildymas, įgyvendinimo priemonės. Dominich Heinrich „McCann MRM“ kūrybos ir inovacijų vadovas (Vokietija) kvies pažiūrėti į integruotos komunikacijos bei reklamos agentūrų ateitį – jo manymu, jau visai greitai dėl inovacijų vystymo ir skverbimosi į reklamos bei komunikacijos sritis ryšys tarp prekės ženklų ir auditorijos bus užmezgamas neįtikėtinai greit per naujus reklamos kampanijų ir komunikacijos kanalus. Svečias iš Čekijos Pavel Fuksa, „Y&R“ Praha kūrybos vadovas ir šių metų „Adrenalinas“ darbų vertinimo komisijos pirmininkas atkreipia dėmesį į tai, kad daugybė valstybių neretai yra painiojamos viena su kita dėl pernelyg panašių vėliavų. Konferencijos metu jis pabandys atsakyti, kaip šią diplomatinę problemą gali išspręsti grafikos dizainas.
Pranešimus konferencijoje skaitys ne vien reklamos pasaulio atstovai – lenktynininkas Benediktas Vanagas, antrą kartą įveikęs Dakaro ralį, pasidalins savo unikalia patirtimi bei specifiniu požiūriu į šį projektą. Jo nuomone, kiekvienas gyvenime turi savo dakarą – tai, kas skatina išbandyti savo galimybių ribas, imtis atrodo neįmanomų dalykų.
Festivalį atidarysianti konferencija vyks gegužės 30 d išskirtinėje kūrybinėje erdvėje – 2013 m. duris atvėrusiame menų inkubatoriuje ir parodų centre „Rupert“. Sužinoti daugiau apie renginį galima adresu http://www.adrenalinas.org/konferencija.