Pranešimas paskelbtas tuo metu, kai spalį verslininko E. Musko perimtas socialinis tinklas susiduria su dideliu ekonominiu neapibrėžtumu.
„Reklamos „Twitter“ rodomos per dažnai ir yra per ilgos. Per ateinančias savaites imsimės veiksmų, kad abu klausimai būtų išspręsti“, – šeštadienį savo „Twitter“ paskyroje pareiškė E. Muskas.
Pasirinkusieji naująją paslaugą, „už prenumeratą mokės daugiau, bet nematys reklamų“, - pridūrė E. Muskas.
Tai būtų radikalus „Twitter“ verslo modelio pokytis, kuris iki šiol rėmėsi tiksline reklama, rinkdamas pajamas, iki to laiko, kai buvo pasiūlyta mokama prenumeratos paslauga gruodžio viduryje.
Visgi reklamos klausimas pastaruoju metu sulaukė daug dėmesio „Twitter“, nes E. Muskas praėjusių metų pabaigoje atleido apie pusę iš 7,5 tūkst. darbuotojų.
Šis žingsnis sukėlė susirūpinimą, kad įmonėje nepakanka darbuotojų efektyviam turinio moderavimui, o tai išgąsdino vyriausybių pareigūnus bei reklamos užsakovus.
E. Muskas teigė, kad jo strategija yra ženkliai sumažinti išlaidas ir didinti pajamas, o nauja prenumeratos paslauga „Twitter Blue“, suteikianti vartotojams pageidaujamą mėlyną patvirtinimo varnelę už tam tikrą mokestį, padės pasiekti šį tikslą.
Paslauga Jungtinėse Valstijose kainuoja 11 JAV dolerių per mėnesį ir yra prieinama „Apple iOS“ ir „Google“ „Android“ mobiliosiose operacinėse sistemose, rašoma bendrovės interneto puslapyje.
Prenumeratos taip pat yra prieinamos už 8 JAV dolerius per mėnesį arba, su nuolaida, už 84 JAV dolerius per metus.
Šiuo metu paslauga „Twitter Blue“ prieinama Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Naujojoje Zelandijoje, Australijoje ir Japonijoje.