„Aš jau antrą kartą dalyvavau Kijevo Mercedes Benz madų savaitėje. Mercedes Benz yra pagrindinis daugelio madų savaičių rėmėjas ir tai yra ženklas, kad šis renginys yra legitimus ir turintis svorį tarp aibės vykstančių madų savaičių renginių.
„Mercedes Benz Kiev fashion days“ yra tarptautinis renginys, kuriame kolekcijas pristatinėja ne tik Ukrainos dizaineriai, bet ir svečiai iš užsienio. Aš ateinančio rudens-žiemos kolekciją pristatinėjau britų organizuojamoje „Fashion Scout“ programoje, kuri vyksta Londone, Kijeve ir Paryžiuje ir ten yra atrandami nauji talentai“, – kalbėjo dizainerė.
Tarptautinis dėmesys
A. Kuzmickaitė teigė, kad pasisekimas jau yra vien tai, kad ją antrą sezoną kviečia dalyvauti Kijevo Mercedes Benz madų savaitėje, kurioje dizaineriams taip svarbaus dėmesio gauna iš tarptautinės žiniasklaidos:
„Tas renginys yra svarbus tuo, kad jis pritraukia daug tarptautinės žiniasklaidos – iš to paties „Vogue“. Ta sklaida dizaineriui yra labai svarbi, nes jei darai pats pristatymą Lietuvoje, jame bus vietinė žiniasklaida, o čia- jau tarptautinė. Ukraina dėl geopolitinės situacijos yra dėmesio centre, ten yra didelis susidomėjimas, o kiekvienam dizaineriui svarbu būti įvykių sūkuryje.“, – nurodė dizainerė, kurios kolekcijų nuotraukos jau puikavosi tarptautiniuose portaluose.
„Fashion Scout“ programos, kurioje ir dalyvavo A. Kuzmickaitė, organizatoriai moteriai turėjo ir daugiau gerų žinių:
„Kalbėjome su programos organizatoriais britais ir jie sakė, kad man jau laikas pristatinėti Londone. Čia jau yra konkrečių planų. Taip pat sulaukėme dar vienos džiugios naujienos: mane pakvietė į Milaną, jauniems talentams dėkingą parodą. Ten mano kolekcija bus pristatoma tokiai programai, kurią organizuoja „Vouge Italia“ su Sara Maino – ten bus pristatomi 10 perspektyviausių mados brandų iš Rytų Europos“, – džiaugsmingai kalbėjo dizainerė.
Mados verslas
A. Kuzmickaitė papasakojo, kad mados versle labai svarbu rinkodara bei reklama, todėl iš specialistų gautos žinios Kijeve dizainerei buvo labai naudingos:
„Man visąlaik svarbu prisiliesti prie žmonių, kurie mados industrijoje dirba tarptautiniu mastu ir pasisemti iš jų patirties, pabendrauti su jais. Šalia šios madų savaitės Kijeve paraleliai vyko ir seminarai, paskaitos, kuriose galime susižinoti mados verslo niuansų ir šias paskaitas veda meistrai iš viso pasaulio.
Dizainerio sėkmei, pasak A. Kuzmickaitės, reikia labai daug komponentų, tačiau pagrindas yra strategijos ir savo tikslų žinojimas:
„Dizaineriui sunku bus viską padaryti vienam, nes reikia nepamiršti tos komercinės pusės. Galbūt Lietuvoje į madą žiūrima vis dar romantiškai – kolekcijos pristatymai, gražūs drabužiai – tačiau kapitalistiniame pasaulyje tai vertinama kaip verslas. Aš dabar ir mokausi į madą žiūrėti kaip į verslą“, – sakė ji.
Ištikimybė drugeliui
A. Kuzmickaitė nurodė, kad lietuviai Ukrainoje pristatytos dizainerės kolekcijos dar nematė, tačiau tai galės padaryti balandžio šeštą, kuomet dizainerė darys savo kolekcijos pristatymą. Dizainerė sakė, kad naujoje kolekcijoje toliau dominuoja drugelis:
„Aš esu ištikima drugeliui ir ieškau naujų išraiškos galimybių. Šįkart drugelis šiltas, jis įgavo naują formą. Iš drugelių pasiūtos striukės, paltukai, džemperiai, švarkai“, – nurodė dizainerė.
Vasario 25-27 dienomis pašnekovė savo kolekciją pristatys Milane.