Festivalio „Adrenalinas“ komisijos pirmininkas Pavel Fuksa tikisi pateiktuose darbuose pamatyti išskirtinai Lietuvos reklamos kūrėjams būdingą stilių. „Baltijos regionas reklamos rinkoje pasižymi atvirumu naujiems sprendimams bei šviežiomis idėjomis. Lietuvos reklamos kūrėjų stilius labiau panašus į skandinavišką nei į Rytų Europos, todėl būdingi juodesnio, šiaurietiško humoro elementai. Intriguoja tai, kad Lietuvoje reklamų autoriai nelinkę pagrindinės minties išsakyti tiesiogiai, todėl nuolat randa įdomių būdų, kaip savo idėjas realizuoti naujai“, - kalba P. Fuksa.
Kasmet festivaliui pateikiama apie 300 darbų, visi jie vertinami pagal du esminius kriterijus – kūrybinės idėjos originalumą bei įgyvendinimo kokybę. Komisijos pirmininkas pažymi, jog taip pat bus atsižvelgiama į drąsa, meistriškumą, naujų technologinių galimybių išnaudojimą bei netikėtą požiūrį. „Komisijos pareiga yra ne vien vertinti darbus remiantis tam tikromis gairėmis. Pasidalinę geraisiais pavyzdžiais, kaip gali atrodyti puikiai atlikti darbai, sieksime motyvuoti užsakovus bei agentūras ir toliau ieškoti kūrybiškumu stebinančių sprendimų“, - sako P. Fuksa.
Geriausius festivalio„Adrenalinas“ darbus rinks kompetetinga komisija, sudaryta iš Lietuvos bei užsienio ekspertų: Pavel Fuksa („Y&R Praha“, Čekija), Ilka Vogtman („Wächter & Wächter“, Vokietija), Michael Kisielewski („Wonderland – Publicis“, Lenkija), Dominik Heinrich („McCann MRM“, Vokietija), Anthony Kyriazis („Tribal DDB Athens“, Graikija), Tomas Markauskas („New! Vilnius“, Lietuva), Antonio Brechtle („Milk“, Lietuva), Gytis Giniotis („Not Perfect|Y&R“, Lietuva), Ignas Kozlovas („Adell Taivas Ogilvy“, Lietuva), Renata Šarkauskaitė („TBWA\Vilnius“, Lietuva).
Vertinant dizaino ir interaktyvios komunikacijos kategorijų darbus prie komisijos prisijungs ir šešių ekspertų komanda: Arnas Zuikis (LRT televizija), Algirdas Orantas (Lietuvos Grafinio dizaino asociacija), Marius Žalneravičius (Lietuvos Grafinio dizaino asociacija), Robertas Jucaitis (Meno licenciatas, Lietuvos dailės akademija, Lietuvos Grafinio dizaino asociacija), Tomas Balžekas („15min.lt“) bei Linas Šiautkulis („Adnet media“). Šiemet populiariausios dizaino sprendimų ir geriausių vizualinių sprendimų kategorijos – jose iki šiol sulaukta daugiausiai darbų. Festivalį organizuojančios Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Saulius Šukaitis mano, jog šiemet komisijai darbus vertinti bus lengviau dėl išplėsto nominacijų kategorijų sąrašo. Kūrybiškiausių sprendimų tikimasi sulaukti savireklamos bei pro bono kategorijose.
Darbų registracija dar vyks iki gegužės 20 d. Pirmą kartą interneto lankytojai galės iš anksto susipažinti su komisijos atrinktais darbais interneto svetainėje www.adrenalinas.org. Juos pamatyti bus galima jau šią savaitę. Renginio organizatoriai svarsto galimybę ateityje įsteigti atskirą nominaciją daugiausiai interneto lankytojų simpatijų sulaukusiam darbui. Geriausieji bus paskelbti gegužės 30 d. pramogų centre „Forum Palace“ vyksiančioje ceremonijoje.
Praėjusiais metais festivalis sulaukė rekordinio darbų skaičiaus – jų gauta net 290, iš kurių geriausiu pripažintas prancūzų instituto Lietuvoje filmų festivaliui „Žiemos ekranai“ kurtas darbas „Bučinys“ (bit.ly/1k7kl3e), o geriausia agentūra tapo „Not Perfect|Y&R“.