Daugeliui prieštaringus jausmus kelianti nuotrauka pasiekė ne vieną paauglį ir pateko į Amerikos šeimos asociacijos „One Million Moms“ (liet. „Vienas milijonas mamų“) rankas. Asociacija tokį gestą įvardijo pasibjaurėtinu ir išsiuntė kompanijai tokį raštą: „Įspėjimas! 2012 metų balandžio mėnesio „Urban Outfitters“ katalogas pasiekė gyventojų pašto dėžutes. Antrame katalogo puslapyje nufotografuotos dvi moterys, apsikabinusios ir besibučiuojančios į lūpas. Katalogas, reklamuojantis jaunimo drabužius, akivaizdžiai skirtas paaugliams.
Kontroversiška „Urban Outfitters“drabužių katalogo nuotrauka (lezgetreal.com) (nuotr. Balsas.lt)
Kol jūsų vaikas dar nerado naujausio „Urban Outfitters“ katalogo, paskambinkite numeriu 1-800-282-2200 ir nutraukite jo prenumeratą. Paskambinę, paaiškinkite dėl kokios priežasties nutraukėte prenumeratą, taip pat pridurkite, kad daugiau nebepirksite jų tinklo parduotuvėse, jei dar bent kartą pamatysite ar išgirsite apie tokio pobūdžio reklamą. Katalogo turinys yra įžeidžiantis ir netinkamas žmonių amžiaus grupei, kuriai yra skirtas.“
Turint omeny, kad paaugliai tolerantiškiausiai vertina homoseksualų poras, šis nusiskundimas yra paviršutiniškas. O „One MillionMoms“ (OMM) asociacija nori pasakyti tik tai, kad nenorėtų, kad jų vaikai matytų šią nuotrauką ir laikytų homoseksualius santykius normaliu dalyku.