„H&M“ paskelbė naują su tinklu bendradarbiausiantį dizainerį - „Comme des Garsons“.
Garsus avangardinis japonų ženklas, kuriam vadovauja dizaino deivė Rei Kawakubo, kurs ir moterų, ir vyrų, ir vaikų drabužius, aksesuarus bei naują „unisex“ rinkinį. Pagerbiant japoniškas šaknis, naujoji linija visų pirma bus pristatyta Tokijo „H&M“ patalpose lapkričio mėn., o po kelių dienų pasklis po visą pasaulį.
Kawakubo apie bendradarbiavimą sako: „Mane visad domino pusiausvyra tarp kūrybos ir verslo. Tai dilema, nors aš kūrybai visad teikiau pirmenybę. Dirbti su „H&M“ – nuostabus iššūkis, nes čia teks tą dilemą ekstremaliai spręsti“.
„Mes seniai norėjome pasikviesti Kawakubo ir esame labai patenkinti, kad ji pasirinko kolaboracijai mus“, - priduria „H&M“ kūrybos patarėja Margareta van den Bosch. „Mums labai patinka Kawakubo mados filosofija, kvestionuojanti mados kanonus ir mes labai žavimės meniniu požiūriu į dizainą. Džiaugiamės, kad kolekciją pirmiausiai pristatysime gimtojoje Kawakubo šalyje.“
„H&M“ jau bendradarbiavo su būriu legendinių dizainerių, įkaitant Stellą McCartney, Karlą Lagerfeldą, Viktor & Rolf“, o paskutinį kartą – Roberto Cavalli. Jos turėjo didelį pasisekimą rinkoje, - rašo Leisa Barnett „Vogue“.
Paskutinė „Comme des Garsons“ 2008/9 rudens/žiemos kolekcija: