„Kiekvienos moters oda yra skirtinga, todėl kosmetinės priemonės turi būti gerai pritaikytos. Kol pasiseka rasti tinkamą produktą, moterims tenka daug eksperimentuoti bei daug investuoti perkant kokybišką produkciją. Tačiau net ir kaina nesuteikia garantijos, kad kosmetinės priemonės bus tinkamos“, – pasakoja vizažistė Agnė Valatkienė.
Savo išvaizda besirūpinančios moters išlaidos dekoratyvinei ir kūno priežiūros kosmetikai per mėnesį svyruoja nuo 70 Lt iki 300 Lt, neretai suma būna didesnė.
Kiekvieną dieną pasaulinėje rinkoje pasirodo nauji kosmetikos produktai. Tad kuo toliau, tuo pasirinkimas proporcingai didėja. Naujai atsiradusi produkcija sukelia daug diskusijų bei prieštaringų nuomonių, pasirinkti tinkamas priemones nepadeda ir tai, kad produkto etiketėje dažnai pateikiama mažai informacijos arba nėra vertimo į lietuvių kalbą.
Apžvelgiant situaciją Lietuvos rinkoje, pastebima, kad sunku rasti kainos ir kokybės santykį išlaikančios kosmetikos. Pigesnė kosmetika – abejotinos kokybės, ištyrus tokias priemones jose galima rasti sveikatai pavojingų medžiagų, o prieš perkant brangesnę bei patikimą kosmetiką norisi įsitikinti, kad ji tinkama.
Praėjusių metų pradžioje Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) pasirodė nauja kosmetikos testavimo sistema, suteikianti moterims galimybę nebrangiai išbandyti įvairią dekoratyvinę ir priežiūros kosmetiką prieš atsirenkant sau tinkamus produktus. Didelio susidomėjimo tarp moterų sulaukusi sistema JAV buvo pripažinta viena geriausių 2011 metų idėjų.
„Kiekvieną mėnesį moteris gauna dekoratyvinės ir priežiūros kosmetikos rinkinį kuriame sukomponuoti visi reikalingi įvairių kosmetikos firmų, aukščiausios kokybės produktai už nedidelę kainą. Produktų kiekis parinktas taip, kad užtektų mėnesiui, kuriam praėjus, klientė gauna naują komplektą su nauja produkcija“, – pasakoja projekto „atraskgrozi.lt“ vadovas Aurimas Vainauskas.
Nuo šių metų paslauga teikiama ir Lietuvoje.
Užsakymo nr. 2003