Kadangi D. Britanijoje nukrito alaus pardavimai, šalies alaus gamintojai nutarė daugiau dėmesio skirti moteriškai auditorijai, kad jai galėtų parduoti savo produkciją, rašo „The Wall Street Journal“.
Tam tikslui alaus gamintojų kompanija „Molson Coors Brewing Co.“ atidarė specialų departamentą kodiniu pavadinimu „Eva“. Jo tikslas - sukurti moterims skirto alaus prekinius ženklus ir panaudoti reklamines technologijas jam išpopuliarinti.
Departamento užduotis - „sukurti pasaulį, kuriame moterys alų mėgtų taip pat kaip batus“.
Dar viena aludarių kompanija „Greene King PLC“ spalio mėnesį pradės gaminti moterims skirtą alų „St Edmunds“. O viena didžiausių pasaulyje alaus gamintojų „SABMiller“ sutelks jėgas produkcijos rinkodarai ir spalio mėnesį pradės alaus „Peroni Nastro Azzurro“ reklaminę kampaniją. Numatoma, kad ši kampanija turi vartotojų sąmonėje susieti alų ir Italijos kultūrą bei tokiu būdu išpopuliarinti šį gėrimą.
Primename, kad liepos pabaigoje organizacija „British Beer and Pub Association, BBPA“ pranešė, kad alaus pardavimas Didžiojoje Britanijoje buvo mažiausias per 70 metų. Nuo 2008 metų pradžios alaus pardavimai nukrito 10,6 proc.
Kompanijos „Taylor Nelson Sofres PLC“ atlikto tyrimo duomenimis, D. Britanijoje 13 proc. moterų reguliariai geria alų, o JAV tokių moterų yra 25 proc.