Tuo metu, kai dalis mokslininkų bando sukurti vaistus nuo vėžio (arba, pavyzdžiui, plikimo), Teksaso universiteto mokslininkų komanda nusprendė išsiaiškinti, ką dailiosios lyties atstovės mano apie skirtingų automobilių savininkus.
Tyrimo metu vienai moterų grupei buvo parodytos automobilių bei jų savininkų nuotraukos. Ir ką gi Tu galvoji? Pasirodo, „Porsche“ savininkai joms pasirodė patrauklesni flirtui ar santykiams be įsipareigojimų, užtai su gana pagyvenusios „Honda Civic“ šeimininku dauguma eksperimento dalyvių sutiktų net ištekėti!
Mokslininkai apibendrindami teigia, kad brangūs ir apie savo vertę rėkiantys daiktai (sportiniai automobiliai, prabangūs laikrodžiai ar mažytis šuniukas su auksiniais dantimis) moteriai simbolizuoja Tavo egoizmą ir norą užmegzti neįpareigojančius santykius, o ne itin prabangūs, tačiau praktiški daiktai išduoda Tavo ketinimą sukurti ilgą ir patikimą sąjungą. Na, arba Tavo begalinį šykštumą.