„Chamillion“ Beissoul sujungė iš dviejų žodžių. „Šią molekulinę frazę iš žodžių „chameleonas“ ir „milijonas“ atradau netikėtai. Ji tapo viską apibūdinančiu mūsų naujojo sezono žodžių junginiu“, – naujausio singlo ir viso šou pavadinimo atsiradimą aiškina Beissoul.
„Būdamas vienas asmuo, tuo pačiu metu galiu būti visai kitas. Pavyzdžiui, kai portalas kelia mano ekscentrišką nuotrauką, tuo metu esu namuose ir atrodau bei jaučiuosi visiškai kitaip nei toje nuotraukoje. Kai radijas groja mūsų kūrinį – jį įrašydami buvome vienokie, dabar jau esame dar kitokie. Tokių situacijų šiais laikais yra begalė“, – filosofuoja Beissoul.
Taigi, „Chamillion“ kūrinys yra apie žmogų, kuris XXI amžiuje yra visur, net ten, kur jo nėra, jis kalba net tada, kai neištaria nė žodžio. Šis kūrinys yra apie žmogaus gebėjimą prisitaikyti ir būti tokiam, koks jis nori būti matomas.
Šis kūrinys buvo pabaigtas koncertų turo Ukrainoje metu. Ten lietuvių duetas vieši jau beveik mėnesį ir šiuo metu dirba su garsia ukrainiečių dizainere Elena Burenina. Ji netrukus pristatys savo kostiumų kolekciją tuo pačiu pavadinimu – „Chamillion“.
„Elena Ukrainoje yra be galo populiari. Ji kaip Juozas Statkevičius Lietuvoje. Aš negaliu nuslėpti savo džiaugsmo, jog mūsų kūryba taip inspiravo tokią asmenybę“, – sako Beissoul.
Apie šią kolekciją ir bendrą kūrybinį tandemą jau yra ruošiamas straipsnis viename žymiausių pasaulio žurnalų – „Vogue“, o pats madų šou Kijeve įvyks jau poryt, kovo 18 dieną.
Kartu su kolekcija Ukrainoje bus pristatyti ir „Chamillion“ kvepalai. Juos Lietuva užuos jau balandžio 2 dieną menų fabrike „Loftas“.
„Beissoul & Einius“ – „Chamillion“: