„Norėtume sakyti, kad visi, sunkiu metu paskambinę ar parašę į „Jaunimo liniją”, gali gauti emocinę paramą. Tačiau realybė yra kiek kitokia. Dėl ribotų išteklių dalis pagalbos ieškančių lieka neišklausyti – penktadalis mums skambinančių jaunų žmonių sulaukia tik užimtos linijos signalo.
Todėl naujoje kampanijoje, kurioje problemą aktualizuojame per muzikos paralelę, kviečiame skirti 1,2 proc. GPM ir taip padėti mums pakeisti šią skaudžią realybę“, – kampaniją pristato „Jaunimo linijos“ vadovė Diana Bukantaitė.
Pagrindinis kampanijos herojus – atlikėjas Benas Aleksandravičius
Šių metų kampanijos veidu tapęs atlikėjas Benas Aleksandravičius (ba.) atvirauja – sako, kad prie iniciatyvos prisijungti jį paskatino patirtis dirbant su jaunimu, rašoma pranešime spaudai.
„Esu pats praėjęs šį kelią – kai atrodo, kad visas pasaulis yra prieš tave, kad bet koks žingsnis gali tapti proga kažkam pasakyti apie tave ką nors blogo. Jaunam žmogui, kuris tik pradeda savo kelią, tokia situacija gali būti nepakeliama“, – pasakoja B. Aleksandravičius.
Anot jo, pripratę prie komfortiško gyvenimo nepastebime, kiek daug jaunų žmonių kasdien bando rasti saugų emocinį prieglobstį: „Man skaudu suvokti, kad dalis jaunų žmonių nesulaukia pagalbos, o tik išgirsta užimto skambučio signalą. Mes dažnai gyvename savo burbuluose ir net nesusimąstome, kiek daug drąsos reikia tam, kuris pirmą kartą pasiryžta paskambinti ir papasakoti apie tai, ką išgyvena. Juk nepavykus kartą prisiskambinti, jis antram kartui gali ir nebepasiryžti“.
Atlikėjas priduria, kad net ir pats turėjo išmokti kalbėti apie savo jausmus: „Man kalbėti nėra lengva. Anksčiau galvodavau, kad viską turiu išspręsti pats, kad niekas nesupras. Bet dabar suprantu, jog tai – klaidingas požiūris. Visiems mums reikia žmonių, kurie išklausytų. Ir tikiu, kad „Jaunimo linija“ yra tokia vieta, kuri gali padėti. Tereikia užtikrinti, kad ji būtų prieinama visiems, kurie to ieško.“
Vizualiai galinga kampanijos idėja
Kampanijos pagrindinė žinutė perteikiama per vizualiai stiprią metaforą – pilną „Žalgirio“ areną žmonių, kurių balsai liko neišgirsti. „Vizualuose norėjome parodyti, ką reiškia būti neišgirstam. Tai nėra tik skaičius – tai tūkstančiai žmonių, kurie neranda, kas jiems padėtų sunkiu momentu“, – sako idėją sukūrusios kūrybinės agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius.
Jis prisimena, jog kampanijos idėja gimė netikėtai – svarstant problemos aktualizavimo būdus, viena komandos narių atkreipė dėmesį į bendrą skambinančiųjų skaičių. „Apie 10 000 žmonių neprisiskambina ir negauna skubios psichologinės pagalbos kritinėse situacijose. Tai juk pilna „Žalgirio“ arena!“, – sako R. Stanevičius. Būtent toks praktiškas ir visiems suprantamas problemos masto atvaizdavimas ir tapo pagrindine kampanijos mintimi.
Pasak kūrybinės agentūros, kampanijos tikslas – ne tik parodyti problemos mastą, bet ir priversti susimąstyti, kokią įtaką gali turėti net ir mažas veiksmas. „Skirdami 1,2 proc. GPM, kiekvienas iš mūsų galime padėti sumažinti šį skaičių. Mūsų idėja buvo parodyti, kad tai paprasta – tereikia kelių minučių, kad padėtum išgirsti tūkstančius balsų“, – sako R. Stanevičius.
Kiekvienas norintis prisidėti prie „Jaunimo linijos“ turi galimybę tai padaryti skirdamas 1,2 proc. GPM. Organizacijos kodas (identifikacinis numeris) paramos formai – 302594405. Daugiau informacijos: https://paremk.jaunimolinija.lt/
Kampanija „Kai linija užimta“ vyks iki gegužės 2 d. Kampanijos komunikaciniu akcentu tampa vaizdo įrašas, kuriame filmuojasi Benas Aleksandravičius: https://youtu.be/0GMtA5t_4Yg. Įrašą parengė video gamybos namai „Karuselė“, kampaniją padėjo įgyvendinti kūrybinė agentūra „Milk“. Kampanija bus transliuojama pagrindinio informacinio partnerio „TV3 žiniasklaidos grupė“ kanaluose ir kitomis priemonėmis.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!