• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienio vakarą Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre pristatytas naujas žurnalo „AŠ Ikona“ numeris, kurio viršelį papuošė Ieva Stasiulevičiūtė, televizijos ir radijo laidų vedėja. Alfas Ivanauskas, žurnalą leidžiančių VMG idėjinis lyderis, džiaugiasi, kad į naujus metus žurnalas žengia skelbiantis ir apie naują pradžią.

57

Pirmadienio vakarą Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre pristatytas naujas žurnalo „AŠ Ikona“ numeris, kurio viršelį papuošė Ieva Stasiulevičiūtė, televizijos ir radijo laidų vedėja. Alfas Ivanauskas, žurnalą leidžiančių VMG idėjinis lyderis, džiaugiasi, kad į naujus metus žurnalas žengia skelbiantis ir apie naują pradžią.

REKLAMA

„Nauja pradžia – ne tik žurnalui „AŠ Ikona“, bet ir už jo vairo stojusiai vyr. redaktorei Dainai Žemaitytei. Daina – tikrai žurnalų leidybos rinkos ikona. Žmogus, kuriuo šiuo metu pasitikiu labiausiai. Jos prisijungimas prie VMG komandos projektų yra dar vienas reikšmingas žingsnis į priekį, atveriantis naujus kelius žurnalui, – sako A. Ivanauskas. – Dar vienas pokytis, kuris natūraliai kilo iš pasikeitusio žurnalo – kitokia leidinio renginio pristatymo koncepcija.

Norime būti pirmieji savo renginiuose atsisakę fotosienelės – mes vertiname savo svečius, ne reklamą šalia fotosienelės. Norime jiems duoti daug daugiau. Todėl šįvakar renginio svečiai išgirdo vienos garsiausių mokslininkių Urtės Neniškytės pranešimą apie įkvėpimą. Pažadame, kad su kiekvienu numeriu laukia vis naujas, unikalus renginio scenarijus ir aiški pridėtinė vertė.“

REKLAMA
REKLAMA

Žiemos numerį pristatanti D. Žemaitytė taip pat pabrėžia, kad „AŠ Ikona“ žengia į naują etapą.

„Kiekvienoje metų sandūroje tikimės naujos pradžios. Naujų iššūkių, naujų nuotykių, naujo gyvenimo etapo. Ne tik šio numerio herojai, bet ir pati „Aš Ikona“ žengia į naują etapą – kiek kitokį, brandesnį, tikrai ne mažiau įdomų nei iki šiol“, – sako vyr. redaktorė.

REKLAMA

Pasak jos, žurnalų leidybos mados ir tendencijos keičiasi kaip ir visos mūsų gyvenimo sritys, tačiau banginiai, ant kurių laikosi bet kurio žurnalo sėkmė, lieka tie patys.

„Svarbiausias jų yra gera istorija. „Aš Ikona“ komanda pasistengs, kad gerų istorijų nepritrūktų, kad jos skambėtų šiuolaikiškai ir moderniai.

„Aš Ikona“ buvo ir išliks unikali tuo, kad ją kuria žmonės, kurie yra ne tik žurnalo redaktoriai. Grožio rubrikos redaktorė Justė Pinkevičienė yra ir „Green Feel’s“ kosmetikos viena iš kūrėjų, kelionių rubriką ruošia išskirtinių kelionių organizatorės „Boutique Travel“ vadovė Aja, vaikų – „Children City“ siela ir komunikacijos agentūros „Olive“ vadovė Agnė Grigaliūnienė, maisto – VMG idėjinis vadas Alfas Ivanauskas, kuris turbūt lengviau galėtų išvardinti, ko nedaro nei ką daro, aš taip pat vadovauju knygų leidybai BALTO leidybos namuose. Tai, kad nesame užsidarę tik žurnalo „burbule“, leidžia mums žvelgti plačiau, matyti ir, žinoma, skaitytojams parodyti įdomius dalykus, kurių galbūt nė nepastebėtume sėdėdami savo dramblio kaulo bokšte“, – teigia D. Žemaitytė.

REKLAMA
REKLAMA

Kartu su komanda žurnalo pristatymo metu A. Ivanauskas svečiams padovanojo ir visišką premjerą – naujausią VMG desertų šou pasirodymą, įkvėptą klasikinės muzikos, bet suskambantį moderniai ir atspindintį VMG kūrybiškumą.

„Šį įkvepiantį desertų šou technologai kūrė daugiau nei metus. „AŠ Ikona“ pristatymo vakaras – jo premjera mūsų ikonoms. Netrukus po premjeros šis įspūdingas desertų šou iškeliauja į Dubajų“, – sako A. Ivanauskas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų