Savaitgalį, kartu su būriu moterų „Sportland” ir “Impuls” treniruočių stovykloje“ linksmai popietę leidusiai J. Zinkevičiūtei labiausiai patiko tai-chi tipo užsiėmimas: „Ši treniruotė labai atpalaiduojanti ir moteriška, bet anaiptol ne lengva: visi raumenys dirba vienu metu ir atrodo, kad užtenka vos 20 sekundžių palaikyti išekltas rankas ir pajunti, jog jau pavargai, – įspūdžiais po treniruočių stovyklos dalinasi aktorė. – Manau, kad dalyvauti sporto renginiuose yra naudinga ir madinga, tačiau norėtųsi, jog sportas būtų ne tik mada, bet ir kiekvieno žmogus gyvenimo būdas.“
Kartu su J. Zinkevičiūte treniruočių stovykloje apsilankiusios dainininkės Indrė Burlinskaitė ir Baiba Skurstenė, vestuvių planuotojos Sandra Chlevickaitė ir Laura Vagonė, aktorė Akvilina Ubartaitė bei kitos renginio dalyvės ryžosi pakeisti vyraujančius stereotipus, kad treniruotės ir moteriškas seksualumas – nesusiję. Moterys nepabijojo viešos treniruotės ir mankštinosi stebint prekybos bei laisvalaikio centro „Panorama“ lankytojams, kurie plojimais ir šypsenomis palaikė sporto entuziastes.
Treniruočių stovykla prasidėjo energingu gatvės šokių studijos „SKILLZ“ merginų pasirodymu. Iš karto po jo zumbos ritmu kvietė judėti trenerė Justina Gerdauskaitė, vėliau vyko atpalaiduojantys tai-chi užsiėmimai su Jurga Maculevičiūte, o pabaigoje moterų laukė kovos judesius apjungianti treniruotė „Combat“ su Andžej Gunevič. Pertraukų metu moterys netinginiavo: dalyvavo įvairiuose žaidimuose, dalijosi įspūdžiais su bendramintėmis, lepinosi rankų masažais. Visos renginio dalyvės negailėjo šypsenų ir gerų atsiliepimų. „Nuo registracijos pradžios, vos per pusę valandos, į treniruočių stovyklą užsiregistravo itin daug moterų, – sako „Sportland“ tinklo rinkodaros vadovė Justina Barauskaitė. – Tai įrodo, kad lietuvaitės yra drąsios, aktyvios ir linkusios sportuoti tiek pat, kiek ir vyrai.“ Anot J. Barauskaitės, galima drąsiai teigti, kad sportas – nauja mados tendencija, kuri išliks dar ilgai.
Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ atstovauja tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Nike“, „Converse“, „O'neill“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „K2“, „The North Face” ir kt. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvės, iš jų 12 – Lietuvoje.