Akonkagva (Aconcagua) yra aukščiausias Amerikos ir Pietų pusrutulio kalnas, iškilęs Anduose, Argentinos teritorijoje. Šalyje, iš kurios kilęs kalno pavadinimo kūrinio akordeonui ir orkestrui autorius Ástor Piazzolla.
Tango novatoriumi laikomo kompozitoriaus muzika dažna viešnia šventinės klasikos festivalio „Salve Musica“ programose. Ir šiame koncerte skambės du Á. Piazzollos kūriniai: koncertas akordeonui ir kameriniam orkestrui „Aconcagua“ ir trys dalys iš „Penkių tango sensacijų“ /„Five Tango Sensations“.
Minėtieji opusai –tai klasikinio akordeono repertuaro kūriniai. Tačiau M. Levickis yra ieškantis atlikėjas, atkakliai siekiantis propaguoti savo instrumentą. Dar būdamas Londono karališkosios muzikos akademijos studentu jis savo pasirenkamomis programomis stengėsi atskleisti ir plėsti akordeono galimybes. Ir dabar Martynas groja įvairiausios stilistikos kūrinius – nuo klasikos iki akademinės šiuolaikinės muzikos. Jo repertuare gausu ir populiarių kūrinių aranžuočių, kas, be abejonės, didina atlikėjo populiarumą klausytojų tarpe.
Šiame koncerte M. Levickis su orkestru taip pat atliks Antonio Vivaldi „Žiemą“ iš koncertų smuikui ciklo „Metų laikai“, aranžuotą akordeonui ir orkestrui.
Klaipėdos kamerinis orkestras publikos simpatijas pelno rinkdamasis originalius, sudėtingus, bet energetiškai stiprius opusus ir siekdamas meniškiausios, įtaigiausios jų interpretacijos. Meno vadovo Mindaugo Bačkaus teigimu, muzikuodamas su solistu orkestras stengiasi groti taip, kad solistui būtų kuo patogiau, kad jis dominuotų ten, kur jo gražiausia medžiaga. Didžiausias pagarbos, geranoriškumo, taip pat ir koncerto sėkmės žėnklas yra muzikos išgyvenimas kartu. Atlikėjai perduoda publikai savo muzikos patyrimą su malonumu ir pozityviomis emocijomis.
Koncerte kolektyvas išpildys Osvaldo Golijovo kompoziciją „Paskutinis raundas“ / „Last Round“. Šis Argentijoje gimusio, o dabar JAV gyvenančio autoriaus kūrinys atiduoda duoklę A. Piazzollos sukurtai didžiajai tango tradicijai ir bandoneonui, pagrindiniam šio žanro instrumentui. Orkestro atlikime suskambės ir Teisučio Makačino „Koncertinis skerco“, savo temperamentu nenusileidžiantis argentinietiškai muzikai.
Beje, emocionalus ir įtaigus klaipėdiečių orkestro bei M. Levickio pasirodymas sulaukė daug ovacijų ir šūksnių „bravo“ Šv. Kristupo vasaros muzikos festivalyje Vilniuje. Tikėtina, kad ir uostamiestyje jis nepaliks abejingų klausytojų.