• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį viena žymiausių Lietuvos drabužių dizainerių, Agnė Kuzmickaitė savo naujausią kūrybą pristatė Londono mados savaitės oficialioje programoje. Kapsulinės kolekcijos pristatymas vyko skaitmeniniu būdu ir jį stebėti galėjo žmonės visame pasaulyje. 

29

Sekmadienį viena žymiausių Lietuvos drabužių dizainerių, Agnė Kuzmickaitė savo naujausią kūrybą pristatė Londono mados savaitės oficialioje programoje. Kapsulinės kolekcijos pristatymas vyko skaitmeniniu būdu ir jį stebėti galėjo žmonės visame pasaulyje. 

REKLAMA

Anksčiau birželio mados savaitė dar buvo žinoma kaip vyrų mados savaitė, tačiau ilgainiui, vis labiau nykstant mados lytiškumo konceptui, renginio metu imta pristatinėti tiek vyrams, tiek moterims skirtas, tačiau organizatorių pagal griežtus kriterijus kruopščiai atrinktas kolekcijas. Naujausioje A. Kuzmickaitės kolekcijoje galima išvysti siluetus pabrėžiančias sukneles, kombinezoną, glaustinukes, „dviratininkų“ šortus bei aukštakulnius, kuriems dizainerė specialiai sukūrė naują dvimatį raštą. Jis gimė eksperimentuojant su mados tendencijų viršūnių niekuomet neapleidžiančiu leopardo raštu ir derinant jį su  prekės ženklo simboliu tapusiu drugelio vizualu. Tiesa, šioje kolekcijoje yra ir trimačių drugelių – seksualių bralečių, kurios stilingai atrodys tiek dėvimos vienos, tiek ant kito rūbo, rašoma pranešime spaudai.

„Iš vienos pusės, kolekcijoje tarsi nėra labai daug eksperimentų, bet, dėl nestabilios situacijos pasaulyje, šiuo metu man mažiau norisi ekperimentuoti ir daugiau remtis klasikinėmis vertybėmis. Šiuo atveju, prekės ženklo vizitine kortele tapusiais ir klienčių pamėgtais siluetais. Tačiau šioje kolekcijoje yra ne tik kasdienių drabužių, bet ir vakarinių modelių vasaros šventėms“, – pasakoja dizainerė.

REKLAMA
REKLAMA

Jau nebe pirmą kartą Londono mados savaitės programoje savo kūrybą pristatanti A. Kuzmickaitė šįkart pasirinko ypač originalų būdą – iš dalies Lietuvos kultūros tarybos finansuojamame video klipe drabužius demonstruoja būrys šokėjų su „Vogue“ šokio Lietuvoje pradininku Raidu Petrausku priešakyje.

REKLAMA

„Kuomet iš Londono mados savaitės organizatorių sulaukiau kvietimo pristatyti kolekciją, man reikėjo sugalvoti skaitmeninio pristatymo idėją. Kaip tik tuo metu socialinėje erdvėje pamačiau Raido video ir likau sužavėta, tad pasiūliau bendradarbiauti. „Vogue“ šokio estetika man labai priimtina, nes pats šokis ne tik tiesiogiai susijęs su mada, bet ir įprastai šokėjų vilkimi drabužiai šįkart sutapo su mano naujausia kūryba – kolekcijos drabužiai aptempti, pabrėžiantys kūno linijas ir puikiai atsiskleidžia šio šokio estetikoje. Įgyvendinti įdėją taip pat Karina Panina, Tomas Juškevičius, Barbora Giliūtė, Redita Survilaitė bei Karolina Taraškevič-Bethel, o muziką klipui kūrė jaunas talentas „Tristus Boyd“, – sako A. Kuzmickaitė.

Paklausta, ar nesibaimina neigiamų visuomenės reakcijų, centrine klipo figūra pasirinkusi vyrą, kuris dėvi moteriškus drabužius, Agnė nustemba: „Iš tikrųjų nebijau. Man net keista, kad tai gali pasirodyti neįprasta – juk mados pasauly lytiškumas jau seniai suvokiamas netiesiogiai, moterys dėvi vyriškus drabužius, vyrai – moteriškus ir taip gimsta naujos proporcijos bei keičiasi seksualumo ribos. Man ir pačiai įdomu stebėti, kaip mano moterims kurti drabužiai atrodo ant vyro kūno. Taip pat norisi eksperimentuoti ne tik kuriant, bet ir pateikiant kūrybą žiūrovui ir nors Lietuvoje vis dar populiarūs tradiciniai kolekcijų pristatymai, pasaulyje dizaineriai dažnai kolekcijas pristato originaliais foormatais, pavyzdžiui „Balenciaga“ mados namai, vieną kolekcijų pateikę kaip kompiuterinį žaidimą“, – mintimis dalijasi naujausią kolekciją Londono mados savaitės programoje pristačiusi drabužių dizainerė Agnė Kuzmickaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų