Skaitmeninė mada
Mada visais laikais diktuoja ne tik stiliaus tendencijas, bet ir sąlygoja kitokias, dažnai dar nenaudotas, išraiškos formas. Pasauliniai mados prekės ženklai didžiausią proveržį skaitmenizacijos srityje padarė pastaraisiais metais. „Valentino“, „Gucci“, „Louis Vuitton“, „Balenciaga“ ir kiti, stebino gerbėjus virtualiais podiumų šou ar netikėtomis kolaboracijomis su technologijų gigantais, rašoma pranešime spaudai.
Būtent pastarieji pavyzdžiai įkvėpė ir Lietuvoje kuriančią dizainerę Agnę Kuzmickaitę, ieškoti naujų formų savo kuriamam prekės ženklui. Bendradarbiaudama su didžiausia ir seniausia Lietuvoje vaizdo žaidimų studija „Nordcurrent“, pasauliniame žaidime ji pristato per 50 skaitmeninių aprangos kūrinių bei detalių.
Kolekcijos pristatymas:
„Mada visuomet eina koja kojon su naujovėmis ir demonstruoja progresyviausias idėjas. Stebint skaitmenizacijos tendencijas, man, kaip kūrėjai, tapo įdomu, kaip galėčiau savo prekės ženklui atrasti būdą dalyvauti virtualioje, interaktyvioje erdvėje.
Jau keletą metų stebiu, kaip pasauliniai prekių ženklai bendradarbiauja su žaidimų kūrėjais. Ši tendencija yra iš ties stipri, tad nutariau išbandyti pati. Be to, mobilieji žaidimai – unikali galimybė iš karto pasiekti dideles užsienio rinkas ir vienu kanalu kreiptis į skirtingas auditorijas.
Su žaidimų studija „Nordcurrent“ atradome kaip tik mano idėjai tinkantį variantą – jų prieš metus išleistą žaidimą „Pocket Styler“.
Žaidėjams atrinkau klasikinius savo prekės ženklo drabužius bei aksesuarus, keliaujančius iš sezono į sezoną. Žaidime yra naujienų iš paskutinės kolekcijos bei spalvingų modelių iš kiekvienos buvusios kolekcijos. Iš viso – 50 aprangos detalių, kurias žaidėjai galės tarpusavyje stilizuoti bei kurti įvaizdžius“, – pasakoja A. Kuzmickaitė.
Vaizdo žaidimai – ir laisvalaikis, ir komunikacijos kanalas
Pasaulinė žaidimų rinka auga kasmet. Paskaičiuota, jog apie 3 mlrd. Žmonių savo išmaniuose įrenginiuose žaidžia žaidimus.
Šiemet 20 metų jubiliejų švenčiančios žaidimų studijos „Nordcurrent“ direktorė Viktorija Trofimova džiaugiasi, jog Lietuvoje atsiranda drąsių prekės ženklų, pasiryžusių eksperimentuoti ir pristatyti save pasauliui.
„Vaizdo žaidimai pastaruoju metu tampa itin patraukia komunikacijos forma prekės ženklams dėl neribotų galimybių integruojant turinį. Džiaugiamės bendru projektu su dizainere Agne Kuzmickaite, mat tai pirmas toks atvejis, kai bendradarbiauja Lietuvos drabužių dizainerė ir žaidimų kūrėjai. Taipogi, tai, tikriausiai, vienas pirmųjų kartų, kuomet bet kuris Lietuvos prekės ženklas eina į globalias rinkas naudodamas žaidimą kaip kanalą.
Prieš metus studijoje kurtas bei išleistas žaidimas „Pocket Styler“ šiuo metu turi 15 mln. parsisiuntimų visame pasaulyje ir yra vienas sėkmingiausių mūsų žaidimų. Žaidime iš drabužių bei aksesuarų žaidėjai kuria įvairius stiliaus derinius. Vėliau, dalindamiesi sukurtu įvaizdžiu, jie varžosi su kitais dėl mados lyderio – tendencijų prognozuotojo titulo.
Šalia naujai pridėtų Agnės Kuzmickaitės drabužių, žaidime galima sukurti jau daugiau nei 100 mln. skirtingų stiliaus derinių“, – sako V. Trofimova.
Premjeros laukia su jauduliu
Prie A. Kuzmickaitės kolekcijos perkėlimo į virtualų pasaulį dirbo „Nordcurrent“ grafikos dizainerių komanda, o drabužių kūrėja atvirauja, jog jaudulys prieš žaidimo startą lyg laukiant gyvo podiumo šou.
„Mados pasaulyje visas kūrybinis procesas turi daug jaudulio, laukimo ir džiugesio momentų. Džiaugiuosi, jog žaidimų dizaineriams pavyko perteikti drabužių stilistiką. Tačiau neslėpsiu, jog kolekcijos pristatymo pasauliniame žaidime laukiu su ne ką mažesniu jauduliu nei prieš Londono mados savaitę. Žinau, kad yra nuveiktas didelis darbas ir bet kokiu atveju esu tikra, kad šis projektas atneš naujovių ir džiugesio“, – pasakoja dizainerė.
Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia ir seniausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Vilniuje, Dniepro, Odesos bei Varšuvos miestuose dirba daugiau nei 250 darbuotojų. Pasaulinius žaidimus kurianti įmonė iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms. Favoritais tapusių „Cooking Fever“, „Murder in the Alps“, „Pocket Styler“, „Happy Clinic“ ir kitų žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.