• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Stilistė, žurnalo „Ikona" vyriausioji redaktorė Agnė Jagelavičiūtė neria į naujus verslo vandenis. Prieš kelerius metus įkūrusi stiliaus konsultacijų portalą, šiandien Agnė pristato Lietuvoje dar nematytą projektą – prekybos centrą internete.

2

Stilistė, žurnalo „Ikona" vyriausioji redaktorė Agnė Jagelavičiūtė neria į naujus verslo vandenis. Prieš kelerius metus įkūrusi stiliaus konsultacijų portalą, šiandien Agnė pristato Lietuvoje dar nematytą projektą – prekybos centrą internete.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Stiliusos e-molas – tai ne paprasta parduotuvė, kur tau siūlo šimtą sijonų už gerą kainą, o tu ir vėl nežinai ką rengtis, ką su kuo derinti ir panašiai. Po savo stogu subūrėme rinktinę komandą prekinių ženklų ir profesionalių, praktikuojančių bei diplomuotų stilistų, kurie dirbs petys į petį tam, kad klientui liktų tik viena užduotis - mėgautis savo puikia išvaizda. Šiandien mes galime ne tik atsakyti, kas su kuo derės, šiandien mes stilių pristatysime tiesiai jums į namus", – naująjį projektą pristato A. Jagelavičiūtė.

REKLAMA

Anot stilistės, ši elektroninė parduotuvė yra tikras prekybos centras internete, kuriame įsikurs daugybė prekės ženklų, parduotuvių ir butikų. Agnė tvirtina, kad toks verslo modelis Lietuvoje yra vienintelis ir išskirtinis.

„Kuomet sukūriau konsultacijų paslaugą, tokios nebuvo ne tik Lietuvoje. Tokios paslaugos išvis niekas neteikė internete, todėl šis projektas tikrai yra unikalus. Dabar jau turime susiformavusį klientų ratą, kuriems norime pasiūlyti dar daugiau stiliaus ir pasirinkimų", – pasakoja Agnė

REKLAMA
REKLAMA

Vienoje internetinėje svetainėje bus galima ne tik išsirinkti patinkančius drabužius ir aksesuarus, bet čia pat gauti ir stilisto konsultaciją, o stiliaus deriniai jau po kelių dienų bus pristatyti tiesiai į kliento namus.

„Viskas prasidėjo nuo internetinių konsultacijų. Pagrindinis mūsų tikslas buvo įrodyti, kad stilistas nėra išrinktųjų prerogatyva, tai ne VIP zona, o kasdieniškas ir prieinamas dalykas kiekvienam, kuris nori atrodyti stilingai. Norą atrodyti stilingai galima vertinti kaip tuštybę, tačiau tai - netiesa. Juk gera išvaizda tikrai pakelia savivertę ir pasitikėjimą savimi, o tai atsispinditiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime",- įsitikinusi Agnė.

Naujasis Agnės vadovaujamas prekybos centras internete startuoja su beveik trimis dešimtimis skirtingų parduotuvių ir prekės ženklų, kurių kiekvieną dieną daugės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų