Kai daugelis lietuvių skundžiasi aukštomis drabužių kainomis, šalies žvaigždės sugeba stilingai apsirengti neišleisdamos daug pinigų.
Kaip sukurti gerą stilių už palyginti nedidelę kainą, pademonstravo pramogų pasaulio atstovė Agnė Jagelavičiūtė, didžiausioje „Tinka“ parduotuvėje Savanorių pr.13A Vilniuje pristačiusi naujas šio drabužių tinklo kolekcijas.
Žinomos moters teigimu, keisti apsipirkimo įpročius verta ne vien dėl didėjančios infliacijos, bet ir norint surasti originalesnį stilių.
Susirinkusiems Agnė pademonstravo keletą pačios parinktų drabužių derinių bei paprašė susirinkusių žiniasklaidos atstovų atspėti, kokia yra jai patikusio apsiausto kaina. Arčiausiai tiesos buvo asmuo, pasakęs, kad apsiaustas kainuoja 100 litų. Pasirodo, tikroji drabužio kaina yra 35 litais mažesnė.
Pati Agnė prisipažino, kad turi be galo daug drabužių, tačiau išleidžia jiems palyginti nedaug pinigų. Jai svarbiausia, kad drabužiai būtų kokybiški, derėtų tarpusavyje, o snobizmas šiuo atveju blogas patarėjas.
„Man gaila leisti pinigus drabužiams. Drabužis yra tam, kad save išreikštum, o ne užgožtum. Blogiausiai besirengiančių moterų drabužiai dažniausia yra labai brangūs. Tačiau iš tiesų norint įsigyti gerą rūbą, nebūtina už jį permokėti. Šiais visuotinio taupymo laikais pirkti tūkstančius kainuojančią palaidinę nėra gero tono ženklas“, - kalbėjo A. Jagelavičiūtė.
Iš tiesų, „Tinka“ parduotuvėse ką nors sau tinkamo galėtų rasti bene kiekvienas. Akis džiugina nepretenzingi, stilingi drabužėliai, o piniginę – neaukštos kainos. Dauguma rūbų kainuoja mažiau nei 100 litų: marškinėliai – 9-24, džemperiai, megztiniai – 24-45, džinsai – 45-99 litus.
Mažų drabužių kainų paslaptis: tinklo pirkimo komanda, kuri 90 proc. laiko praleidžia užsienyje ir atrenka tuos drabužius, kurių kainos-kokybės santykis yra optimaliausias, bei tiesiogiai derasi su tiekėjais dėl mažesnių kainų.
Drabužių asortimentas tinklo parduotuvėse papildomas kiekvieną savaitę, nes stengiamasi reaguoti į naujausias tendencijas.
„Mada keičiasi labai greitai, todėl neverta į drabužius investuoti itin daug“, - sako tinklo rinkodaros vadovė Agnė Drevinskaitė.
..............................................................
Drabužių prekybos tinklas „Tinka“ orientuojasi į 3-45 m. pirkėjus ir atstovauja per 40 Italijos, Danijos, Švedijos, D. Britanijos bei Prancūzijos prekinių ženklų, kurie iki šiol nebuvo žinomi Lietuvoje, tačiau vertinami Vakarų Europoje.
12 m. Lietuvoje veikiančios UAB „Kalnarūtė“ valdomas tinklas „Tinka“ šiuo metu turi 10 parduotuvių įvairiuose šalies miestuose ir per artimiausius metus sparčiai plėsis - iki metų pabaigos duris atvers dar 4 prekybos taškai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Mažeikiuose, o 2009 m. parduotuvių skaičius pasieks 25.
Nuotraukose matote ne atskirų drabužių, bet derinukų (įskaitant ir batus) kainą
Agnė Jagelavičiūtė ir rinkodaros vadovė Agnė Drevinskaitė
Pristatyme apsilankė ir Skaiva Jasevičiūtė
Agnė Drevinskaitė ir stilistas Kęstutis Rimdžius