Vos penkerių metų amžiaus A. Mateo, aprengtas dizainerių drabužiais, pasiūtais pagal suaugusiųjų madas, atrodo tarsi miniatiūrinis vyras. Tūkstančiai jo gerbėjų peržiūri kiekvieną nuotrauką ir giria jo skonį, tačiau yra ir teigiančių, kad tokio amžiaus vaikas dar turėtų mėgautis vaikyste. Jo motina Luisa Fernanda Espinosa, dirbanti laisvai samdoma stiliste, teigia, kad niekada nevertė sūnaus rinktis vienus ar kitus drabužius. „Būdamas mažas jis visai nekreipė dėmesio, jei užrišdavau jam šalikėlį. Tačiau būdamas beveik ketverių metų ėmė prašyti peteliškių ir kostiumų“, – pasakoji ji žurnalistams. Berniuko karjera internete prasidėjo, kai motina įkėlė jo nuotraukas „Instagram“. Ji nuolat atnaujina nuotraukų albumus ir dabar jas nuolat stebi jau daugiau nei 130 tūkst. žmonių.
„Labiausiai mėgstu kostiumus, sportbačius ir akinius nuo saulės. Noriu rengtis taip, kaip tėtis, nes jis turi puikių kostiumų”,– aiškino A. Mateo „The Cut“.
Norėdami rasti tinkamiausius drabužius tėvai su Alonso keliaja po prabangias parduotuves – „Little Marc Jacobs“, „Crewcuts“, „American Apparel“, „Dior“, „Kitson Kids“, „Gucci“, „Stella McCartney“, „Bon Point“, „H&M“, „Dolce & Gabanna“ arba „Target“. „Kai einame apsipirkti, jei jis nori tokių batų, kokius turi tėtis, o aš galiu sau leisti juos nupirkti, visada taip ir padarau. Žinoma, svarbu, kad jie būtų geros kokybės“, – pasakojo Luisa Fernanda.
Kiekvieną dieną prieš eidamas į mokyklą Alonso su mama eina į savo didžiulę spintą išsirinkti apdarų. Nors, pasak jos, berniukas renkasi pats, ji visada pasiruošusi duoti patarimų ir padėti, kad viskas derėtų. A. Mateo tapo toks populiarus, kad kartais gerbėjai jau stoviniuoja prie jų namų durų norėdami nufotografuoti berniuką.