86 metų C.Eastwoodas buvo pagerbtas kelių jo filmų pademonstravimu, įskaitant peržiūrą, skirtą 25-osioms filmo „Menantis pikta“ metinėms. Sekmadienį per pokalbį nuo scenos režisierius pareiškė, kad „vieną dieną“ vėl grįš prie vaidybos.
Praėjusį kartą C.Eastwoodas ekrane pasirodė su 2012 metų filmu „Gyvenimo vingiai“. Prieš tai jis vaidino savo režisuotame 2008 metų filme „Gran Torino“.
C.Eastwoodas nekalbėjo apie dabartinius politinius įvykius, bet aptarinėdamas anuomet prieštaringai įvertintą 1971 metų filmą „Purvinasis Haris“, kur jis suvaidino radikalių priemonių nevengiantį policininką, kino grandas nuklydo prie politinio korektiškumo temos, kuri ir anksčiau ja buvo nesvetima.
„Daug žmonių manė, kad tai politiškai nekorektiška, – apie „Purvinąjį Harį“ sakė C.Eastwoodas. – Tai buvo prasidedant erai, kurioje dabar gyvename, kai visi galvoja, kad visi yra politiškai korektiški. Tai darydami žudome save. Praradome savo humoro jausmą.“
Šią savaitę Kanuose turi įvykti seno filmo su C.Eastwoodu – Dono Siegelio 1971 metų „The Beguiled“ – perdirbinio, kurį režisavo Sofia Coppola, premjera, tačiau C.Eastwoodas, regis, nežinojo S.Coppolos filmo.
Dabar jis rengiasi režisuoti „The 15:17 to Paris“, vaizduojančiame, kaip 2015 metais buvo sužlugdyta džihadistų grupuotės „Islamo valstybė“ (IS) kovotojo ataka traukinyje, važiavusiame iš Briuselio į Paryžių.
Prie teroristo sutramdymo prisidėjo trys amerikiečiai, du iš jų – kariškiai, tuo metu buvę ne tarnyboje. C.Eastwoodas sakė, kad filmas tinka dabartiniams „keistiems laikams“.
Festivalio dalyviai aktyviai dalyvavo pokalbyje su C.Eastwoodu. Pirmoje eilėje sėdėjo Holivudo studijos „Warner Bros.“ vadovai, įskaitant jos bosą Keviną Tsujiharą. Didelė pokalbio, kuriam vadovavo laikraščio „Los Angeles Times“ kino kritikas Kennethas Turanas, dalis sukosi apie C.Eastwoodo požiūrį į kino kūrimą.
„Jei tau pasisekė su instinktais, gali jais ir pasitikėti, – sakė C.Eastwoodas. – Tai emocinga meno forma. Tai tikrai nėra intelektuali meno forma.“