79 m. Lily Ifield ir jos dukra buvo apkaltintos „nepriimtinu“ elgesiu ir įspėtos, kad pasiskundusios dėl sūrelio gali būti įtrauktos į visų Jungtinės Karalystės oro linijų juodąjį sąrašą.
Tačiau Lily mano, kad skrydžio iš Londono Stanstedo oro uosto į Bodrumą (Turkija) metu patiektas sumuštinis buvo nevalgomas, duona buvo „sušlapusi“ ir „šalta“, skelbia mirror.co.uk.
Lėktuvo įgula esą atšovė: „Tai ne restoranas, o lėktuvas“ ir iškvietė apsaugą, kad šie išvestų keleivį iš lėktuvo Bodrume lapkričio 3 d., sekmadienį.
Į pensiją išėjusi sekretorė Lily sakė, kad tai sugadino jos atostogas - keturias dienas, skirtas šeimos nario gimtadieniui švęsti.
„Policija stovėjo prie įėjimo į lėktuvą ir laukė su ginklais, tarsi mes būtume nusikaltėliai. Net neįsivaizdavome, ką padarėme. Kreipiausi į žmones sakydama: „Manau, kad mane suėmė dėl sumuštinio“, – pasakojo ji.
„Stiuardas pasakė: „Ar užsičiaupsi? Nenoriu, kad kalbėtum“. Aš pasakiau: „Galiu kalbėti, kiek noriu“. Su mumis buvo elgiamasi kaip su nuteistaisiais dėl kažkokio sumuštinio“.
„Jet2“ atstovai teigia, kad keleivės lėktuve elgėsi „trikdančiai ir nemaloniai“, todėl lėktuvo įgulai teko kviesti policiją.
Tačiau po to, kai Lily ir jos dukrą vedžiojo po oro uostą, pareigūnai galiausiai bylą nutraukė – supratę, „koks kvailas buvo ginčas“.
Lily toliau pasakojo: „Buvome tokios nusiminusios, kad keturias dienas tiesiog sėdėjome savo kambaryje. Mums buvo bloga, incidentas sugriovė mūsų atostogas. Ir viskas dėl sumuštinio su tunu. To niekas nebūtų valgęs.“
Oro linijos pateikė kitokią versiją
Lily neigia oro linijų bendrovės teiginius, kad ji su dukra į lėktuvą slapta įsinešė alkoholio.
Aviakompanijos atstovė spaudai sakė „The Sun“: „Galime patvirtinti, kad šie klientai ir toliau elgėsi trikdančiai ir nemaloniai skrydžio LS1609 iš Londono Stanstedo į Bodrumą metu, be kita ko, neteisėtai vartojo alkoholį, kuris buvo įsigytas neišmuitintų prekių parduotuvėje ir įsineštas į lėktuvą.
„Dėl to policija pasitiko lėktuvą, kai jis atvyko į Bodrumą, ir išvedė L. Ifield ir jos dukrą iš lėktuvo. Esame šeimoms draugiška oro linijų bendrovė, todėl netoleruojame tokio elgesio ir labai aiškiai nurodome, kad klientai skrydžio metu negali vartoti savo įsinešto alkoholio.
Visada palaikysime savo personalą tais atvejais, kai ji susiduria su trikdančiu, nemandagiu ar nemaloniu elgesiu, tačiau pirmenybę teiksime visų klientų ir personalo patogumui, kad jie galėtų mėgautis skrydžiu.“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!