REKLAMA
REKLAMA
„Toyota Aygo“
Kertinė margučių vežimo taisyklė skamba taip: „Svarbiausia tolygiai greitėti ir stabdyti“. Šio mažylio tricilindris „litriukas“ skamba kaip Birutė Dambrauskaitė vaikystėje, prie vairo esančios pavarų perjungimo rankenėlės tiesiog prašyte prašosti, kad „Aygo“ būtų „gręžiamas“, o stabdomas tik STOP linijai atsiradus ties buferiu. Vis dėlto užkliudžius šulinio dangtį reikia įdėti minimalų kiekį pastangų, kad „Aygo“ vėl važiuotų tiesia linija. „Minimalus“ skamba per lengvai? Na, įprasti automobiliai tokioje situacijoje ir taip važiuotų tiesiai. Yra ir tokių, kurie lyg niekur nieko pervažiuotų net per atidarytą šulinį. Jei jo ratus nuimtumėte ir sudėtumėte į aklo žmogaus piniginę, šis gerokai sutriktų. Mat sunku būtų atpažinti, kur jau iškeliavusi 5 litų moneta, o kur – „Aygo“ ratai. Ir aš visiškai nejuokauju. Šiaip ar taip, tiek užtenka pasakyti apie jo stabilumą.REKLAMA