Seksualaus apatinio trikotažo gamintojai išgyvena sunkius laikus, tuo tarpu gaminantys paprastus ir praktiškus apatinius drabužius - laimi, rašo „The Washington Times“.
„Victoria‘s Secret“ prekinis ženklas, parduodantis liemenėles už 48 dolerių, praneša apie didelį pelno sumažėjimą pastarąjį ketvirtį, tuo tarpu firma „Hanes“, gaminanti liemenėles „Playtex“, kainuojančias 15-20 dolerių, didina savo rinkos dalį.
„Perkantys „Victoria‘s Secret“ priklauso kategorijai žmonių, svajojančiai apie aukštesnį visuomeninį statusą, - pažymi Marcia Mogelonsky, rinkos tyrimų grupės „Mintel International Group Ltd.“ analitikė. - Jie stengiasi dėvėti drabužius, kuriuos dėvi aukštesnės klasės atstovai, tačiau neišgali. Todėl naudojasi kreditais“.
Tačiau šiuo metu įsiskolinimai auga, kreditai tirpsta.
Anot Mogelonsky, krizės metu labiausiai nukentėjo tie, kurie svajojo pagerinti savo socialinę padėtį. Mat iš tiesų turtingi žmonės ir toliau pirks „La Perla“ liemenėles (paprastai kainuojančias apie 250 dolerių), o „W-Markt“ ir „Target“ prekybos centrų lankytojai rinksis „Playtex“ už 15 dolerių. Tačiau tos, kurios kiekvieną sezoną įsigydavo naujus „Victoria‘s Secret“ apatinius, turės keisti savo pirkimo įpročius.