Žiniasklaidos bendrovei „Intelligent Media“ pasirašius naują bendradarbiavimo sutartį su Didžiosios Britanijos prestižinio savaitraščio „The Economist“ leidėjais, kultūros žurnalas „Miesto IQ“ taps politikos, ekonomikos ir kultūros žurnalu „IQ. The Economist“.
Pagal sutartį su partneriais Didžiojoje Britanijoje, dalį „IQ. The Economist“ žurnalo turinio sudarys savaitraščio „The Economist“ apžvalgininkų rašiniai, o bendrovė „Intelligent Media“ įsigijo išskirtines teises lietuvių kalba ir Lietuvos teritorijoje skelbti „The Economist“ straipsnius tiek spaudoje, tiek internete.
Žurnalo „IQ. The Economist“ vyriausiuoju redaktoriumi pakviestas dirbti politologas Vladimiras Laučius. „Šiuo metu buriame žurnalistų komandą, o pirmasis „IQ. The Economist“ numeris pasirodys jau balandžio mėnesį. Bendradarbiaudami su tarptautinį pripažinimą pelniusiu savaitraščiu „The Economist“ sieksime ir Lietuvoje tapti patikimos, solidžios, analitinės spaudos simboliu“,– sakė V. Laučius.
Bendrovė „Intelligent Media“ nuo 2009 metų rudens Lietuvoje taip pat leidžia „The Economist“ grupei priklausantį ketvirtinį turiningo gyvenimo žurnalą „Intlligent Life“. Saulius Garbaravičius, bendrovės „Intelligent Media“ direktorius, tvirtino, kad vos prieš pusmetį pradėto leisti „Intelligent Life“ žurnalo startas pateisino lūkesčius ir paneigė skeptikų vertinimus, kad Lietuvos rinka yra per maža ar nesubrendusi intelektualiems žiniasklaidos produktams.
Žurnalas „IQ. The Economist“ bus leidžiamas kas mėnesį, dvylika kartų per metus, o platinamas visose spaudos prekybos vietose. Žurnalo numerio kaina – 4,9 lito.
„Intelligent Media“ kontrolinis akcijų paketas priklauso bendrovei „SC Baltic Media“. Ši bendrovė taip pat leidžia žurnalą „L‘Officiel Mada“.