„Kai dėl Vokietijos, tai esame prie starto linijos, tačiau produktų nenorėčiau įvardyti“, - teigė Vilkyškių pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius. Pasak jo, įmonė jau dvejus metus renka produktus, kurie būtų įdomūs vokiečiams.
„Verslios Lietuvos“ atstovė Hamburge Lina Gylienė teigia, kad skvarbai į Vokietiją reikia tam tikro agresyvumo ir supratimo, kaip veikia vokiška prekyba.
Portalo duomenimis, „Frisches Paradies“ tinklui dėl skonio ir kvapo netiko kelių kitų Lietuvos gamintojų produkcija. Vokiečiams neįtiko ir jų pakuotė, nes ji priminė pigių maisto prekių parduotuvių produkciją, o „Frisches Paradies“ orientuojasi į aukštesnio lygio pirkėją, kuriam svarbi ir pakuotė.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.