Kompanija žvalgosi elektroninės valiutos panaudojimo būdų, kaip tai padarė „Bitcoin“. Pastarosios populiarumas ypač išaugo po Kipro krizės. „Western Union“ ieško būdų, kaip išnaudoti skaitmenines valiutas, kaip „Bitcoin“. Taip pat būdų, kaip įžengti į kitų elektroninių perlaidų paslaugų sektorių internetinės telefonijos, kompiuterinių žadimų ar kitose srityse. Tai ypač skirtųsi nuo dabartinės kompanijos veiklos.
„Jei norite papildyti savo „Skype“ sąskaitą ar gauti papildomų funkcijų savo žaidimų internetinei platformai, mes dirbsime šioje srityje, kad galėtume pasiūlyti tokias paslaugas“, - sako vykdantysis „Western Union“ viceprezidentas Davidas Thompsonas.
Vis daugiau klientų naudojasi elektroninio apmokėjimo paslaugomis. Šioje srityje „Western Union“ buvo pionieriai. Vis dėlto, augantis elektronio apmokėjimo populiarumas pritraukė tokius konkurentus kaip „PayPal“, „Remitly.com“ ir „Azimo“. Tai buvo pagrindinė priežastis, kodėl kompanija pasamdė D. Thompsoną, ieškosiantį būdų sumažinti perlaidų kainas ir naujų paslaugų.
„Ypatingai svarbu buvo greitai veikti kainų politikoje“, - sako jis. Įvertinus rinkos situaciją ir nustačius pagrindines rinkas, kur į kainas reaguojama jautriausiai, buvo sumažintos kainos. Tačiau kompanija jau dabar mato naudą.
Pasak D. Thompsono, kuo daugiau pasirinkimų turi klientas, tuo labiau „Western Union“ turi dirbti siūlydama patrauklesnes paslaugas. Kompanijos geralinis direktorius Hikmetas Ersekas teigia, kad kol kas šie pokyčiai lems nuostolius, bet 2014 ir 2015 metais tikimasi augimo.
Anksčiau buvo manoma, kad „Western Union“ konkuruos su skaitmeninės valiutos paslaugas teikiančiomis kompanijomis kaip „Bitcoin“. Vis dėlto, „Western Union“ privalo laikytis nuo pinigų plovimo apsaugančių taisyklių bei kitų standartų, todėl jų paslaugų kaina yra aukštenė nei įvairių „startup’ų“, kuriems šių taisyklių laikytis nebūtina.