• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinijos valdoma švedų automobilių gamintoja „Volvo“ antradienį pranešė planuojanti iki 2030 metų perorientuoti gamybą į tik elektrinių transporto priemonių gamybą, o visi pardavimai vysk internetu.

Kinijos valdoma švedų automobilių gamintoja „Volvo“ antradienį pranešė planuojanti iki 2030 metų perorientuoti gamybą į tik elektrinių transporto priemonių gamybą, o visi pardavimai vysk internetu.

REKLAMA

„Volvo“ yra viena iš besiplečiančių bendrovių, planuojančių per ateinančius kelerius metus nutraukti transporto priemonių, naudojančių iškastinį kurą, gamybą, kadangi rinkoje auga teršalų neišmetančių automobilių paklausa, o įvairių šalių vyriausybės daro spaudimą įmonėms mažinti taršą.

Indijos valdoma „Jaguar“ praėjusį mėnesį pranešė, kad nuo 2025 metų gamins tik elektrines transporto priemones, tuo tarpu JAV automobilių milžinė „Ford“ teigė, kad iki 2030 metų jos parkas Europoje taps visiškai elektriniu.

„Volvo“ pranešime pažymima: „Bendrovė ketina pardavinėti tik elektromobilius ir palaipsniui atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais, įskaitant hibridus, savo pasauliniame portfelyje“.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė teigia, kad pusė jos siūlomų automobilių 2025 metais bus elektriniai, o pardavimas internetu sudarys pusę pardavimų apimties.

REKLAMA

Kinijos „Geely Holding“ 2010 metais įsigijo „Volvo“ iš „Ford“ ir nuo to laiko bendrovės transporto priemonės vėl ėmė populiarėti kaip aukštos kokybės transporto priemonės.

Visgi praėjusį mėnesį „Geely Auto“ pranešė, kad planuotas susijungimas su „Volvo“ neįvyks, tačiau abi bendrovės sustiprins bendradarbiavimą elektromobilių gamybos srityje.

Antradienį, „Volvo“ planuoja pristatyti savo antrąjį visiškai elektrinį automobilį, visureigį C40, o šiuo metu rengiamas mažesnis modelis, ypač tinkamas Europos kelių sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė teigia, kad perėjimas prie pardavimų internetu suteiks daugiau skaidrumo gaminių kainoms ir pasirinkimo galimybių klientams.

Praėjusiais metais, per koronaviruso sukeltą krizę „Volvo“ pademonstravo atsparumą, o bendrovės pardavimai sumenko vos 6 proc. visame pasaulyje. Šį rezultatą padėjo pasiekti stiprios Kinijos ir Šiaurės Amerikos rinkos, kurios kompensavo staigų pardavimų Europoje sumažėjimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų