Vilniaus valdžia, kurią Konkurencijos taryba įpareigojo per 3 mėnesius panaikinti sprendimus dėl taksi įmonės „Vilnius veža“ steigimo, žada kreiptis į teismą, jeigu tarybos išvada bus nepagrįsta. Tačiau savivaldybės atstovai teigia kol kas negavę oficialaus sprendimo ir todėl jo nekomentuoja.
Bendrovės „Vilnius veža" direktorius Benas Baltusis sako šio klausimo dar neaptaręs su Vilniaus meru.
„Neturėjau galimybės nei su teisininkais pasikalbėti, nei mero dar nemačiau. Man tai labai keista pasirodė, kad mes iškreipiam konkurenciją Vilniaus mieste. Kaip mes galime iškreipti konkurenciją, kai mes užimame 2,4 procento rinkos ir esame patys brangiausi“,- stebėjosi B.Baltusis.
Vilniaus miesto savivaldybė trejiems metams beveik už 200 tūkst. litų perka taksi paslaugas iš pačios savivaldybės įsteigtos viešosios įstaigos „Vilnius veža“. Viešųjų pirkimų konkursą buvo apskundusi Taksi paslaugų teikėjų asociacija, tačiau Viešųjų pirkimų tarnyba leido tęsti pirkimo procedūras.
Taksi paslaugų tiekėjų asociacijos vadovas Ričardas Kriukovas teigia, kad konkurse buvo sudarytos sąlygos dalyvauti tik vienai bendrovei – „Vilnius veža“.
„Jie tokius reikalavimus į konkursą įtraukė, kad automobiliai turi atitikti euro5 standartus. Ir kitas reikalavimas, kad bagažinės tūris turi būti ne mažesnis kaip 690 litrų. Problema ta, kad jeigu pas tave ir yra nauji euro5 standartus atitinkantys automobiliai, neatitinka bagažinės tūris ir atvirkščiai. Tai čia būtent vienai kompanijai ir buvo sudarytos sąlygos, užkertant konkurse dalyvauti kitoms įmonėms“,- tikino Taksi paslaugų tiekėjų asociacijos vadovas R.Kriukovas.
„Vilnius veža“ vadovas neigia, kad konkurso sąlygos buvo pritaikytos dalyvauti tik šiai įmonei.
„Ten kaip ir nebuvo sąlygos mums surašytos. Ten galėjo ir „Smart“ dalyvauti, ir „Standart taxi“. Yra žaidžiami išoriniai žaidimai. Tai kaip atsakyti, kad „Vilnius veža“ pernai sumokėjo mokesčių su 40 automobilių tiek, kiek kiti su 800 automobilių kartu paėmus. Kam jiems to reikia?“,- klausė Benas Baltusis.