Tiksliau, turėtų būti galima, tačiau nuo pat pasikeitimų pradžios daugelis keleivių susiduria su problemomis bandant vietoje įsigyti bilietus.
Penktadienį socialinio tinklo paskyroje apie problemas pranešė ir savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos:.
„Judu / Vilniečio kortelių naudotojai, jei bandydami aktyvuoti bilietą komposterio ekrane išvysite tokį užrašą: „Šia kortele bilietų įsigyti negalima, bandykite kitą.“, neišsigąskite ir kelionę tęskite ramiai“, – drąsina savivaldybės įmonė.
Ji pripažįsta, kad problemos yra ne dėl keleivių kortelių:
„Tai laikinas sistemos sutrikimas, dedame visas pastangas, kad jis būtų kuo greičiau pašalintas.“
„Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad apie galimus sutrikimus informavo ir viešojo transporto kontrolieriai, kurie į kiekvieną atvejį atsižvelgs individualiai.
Jei „Judu / Vilniečio kortelėje“ turite bilietų, tačiau jų nepavyko aktyvuoti, kontrolieriai šią informaciją esą matys ir kelionę galėsite tęsti toliau.
Jei „Judu / Vilniečio kortelėje“ neturite bilietų, reikėtų juos įsigyti ir aktyvuoti „m.Ticket“, „Trafi“ programėlėse, bekontakčiu būdu komposteryje arba pasipildžius kortelę bilietų platinimo vietose.
Vis dėlto ką daryti, jei žmogus neturi išmaniojo telefono ar negali nusipirkti bilieto bekontakčiu būdu, nelabai aišku.
Bet kokiu atveju „Susisiekimo paslaugos“ atsiprašo už laikinus nepatogumus.