• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ankstyvą pirmadienio rytą netoli Vilniaus oro uosto nukrito ir užsiliepsnojo DHL siuntas gabenęs orlaivis.

Ankstyvą pirmadienio rytą netoli Vilniaus oro uosto nukrito ir užsiliepsnojo DHL siuntas gabenęs orlaivis.

REKLAMA

Aiškėja, kad 31 m. senumo orlaivis priklausė ne minėtai siuntų bendrovei, o Ispanijos oro linijų bendrovei, kuri teikia orlaivių nuomos, krovinių ir keleivių pervežimo paslaugas.

Nuo Australijos, Kambodžos iki Ispanijos

Viešai skelbiama „Flightradar24“ informacija rodo, kad Vilniuje sudužęs „Boeing 737-476“ buvo pagamintas JAV kompanijos Rentono gamykloje ir pirmą skrydį atliko dar 1993 m.

Bendrovė „Australian Airlines“ pirmiausia orlaivį naudojo kaip keleivinį lėktuvą. Šią aviakompaniją kartu su visais orlaiviais nusipirko kitas Australijos vežėjas – „Qantas“.

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau lėktuvas priklausė Kambodžos „Wat Phnom Airlines“, Jungtinių Arabų Emyratų „Sayegh Group Aviation“.

Nuo 2015 m. orlaivis buvo perdarytas iš keleivinio į krovininį ir priklausė kompanijai „Swiftair“.

REKLAMA

Ši bendrovė priklauso kitai Ispanijos kompanijai – „Lusat Air“.

Ne pirmas incidentas

DHL naujienų portalui tv3.lt tik patvirtino faktą apie Vilniuje nukritusį orlaivį, kuris gabeno jos siuntas. Tačiau dėl išsamesnės informacijos patarė kreiptis į skrydį vykdžiusią „Swiftair“.

Ši bendrovė kol kas neatsakė į tv3.lt klausimus dėl pirmadienio katastrofos Vilniuje.

Savo interneto svetainėje „Swiftair“ rašo teikianti krovinių ir keleivių vežimo paslaugas.

„Įmonė, turinti daugiau kaip 600 darbuotojų Europoje ir Afrikoje ir daugiau kaip 30 pagrindinių klientų visame pasaulyje, per metus pasiekia maždaug 140 mln. eurų apyvartą. „Swiftair“ veikia pasauliniu mastu, tačiau jos valdymas ir matmenys yra vietiniai, nes ji veikia keliose Europos ir Afrikos šalyse.

REKLAMA
REKLAMA

Todėl „Swiftair“ vykdo skrydžius Ispanijoje, likusioje Europos dalyje, Šiaurės ir Vakarų Afrikoje, turi antrąją oro linijų bendrovę Graikijoje ir aptarnavimo padalinius Maroke ir Alžyre“, – rašoma bendrovės svetainėje.

„Swiftair“ teigia turinti 47 įvairaus dydžio ir keliamosios galios orlaivius.

Sprendžiant iš viešai skelbiamos informacijos, įmonei toks incidentas Vilniuje nebuvo pirmas.

Prieš dvejus metus jos orlaivis Prancūzijos Montpellier oro uoste nuvažiavo nuo pakilimo tako ir kirtęs apsauginius barjerus atsidūrė vandenyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2016 m. fiksuoti du incidentai Londono Stanstedo oro uoste ir Airijos Shannono oro uoste. Pirmu atveju pakilti mėginančiam lėktuvui pritrūko pakilimo tako ir jis kliudė jo žibintus. Antru atveju vos pakilus lėktuvui įgula pranešė apie techninius gedimus.

Kasdien skraidė visą savaitę

„FlightRadar24“ duomenimis, visą pastarąją savaitę nuo lapkričio 18 d. „Boeing 737-476“ lėktuvas skraidė kone kiekvieną dieną ir apsilankė daugelyje Europos oro uostų – nuo Gdansko iki Barselonos, Bazelio ar Milano.

Taip pat lėktuvas kelis kartus leidosi Leipcigo oro uoste.

Prieš lemtingą kelionę į Vilnių jis Leipcigo oro uoste stovėjo tris dienas nuo lapkričio 22 d., kai nusileido po skrydžio iš Kelno.

DHL neatskleidė, kokias siuntas gabeno lėktuvas.

tv3.lt

Kodėl orouosto takas nusileidimo virš gyvenamų namų? Ar ploto nėra jau Lietuvoj? Tai nėra normalu!
Kokio ploto reikia ziureti kad poligonams vietos uztektu o lektuvai gali ir ant stogu leistis
Tokiu metu lėktuvas turi būti jau seniai metalo lauže,o ne skraidyti
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų