Gyventojai pastebėjo, kad prie Vilniaus geležinkelio ir autobusų stoties žiedo paklotas visiškai naujas asfaltas neatlaikė nė kelių mėnesių.
Vienos socialinio tinklo grupės įrašas sulaukė daugybės reakcijų ir komentarų.
Gyventojai piktinosi savivaldybės politikais, valdininkais ir kelininkais.
Pati sostinės savivaldybė nemato daug problemų dėl to, kad už mokesčių mokėtojų pinigus vos paklotas naujas asfaltas jau duobėtas.
„Asfaltavimo darbus atliko bendrovė „Eurovia Lietuva“, darbai užbaigti gegužės mėnesį. Defektų atsiradimą lėmusios priežastys dar bus nustatinėjamos, tačiau darbams suteikta 6 metų garantija, todėl rangovas savo lėšomis turės ištaisyti atsiradusius trūkumus.
Tai savivaldybei papildomai nekainuos“, – nurodoma savivaldybės komentare portalui tv3.lt.
Prieš kiek daugiau nei mėnesį Vilniaus miesto savivaldybė platino pranešimą žiniasklaidai, kuriame teigė, kad „rekordiniai sostinės gatvių remonto darbai“ šiemet sustoti nežadama.
Esą 2024 m. Vilniaus miesto savivaldybės planuose – net 120 kilometrų ištisiniu būdu išasfaltuotų gatvių, apie 40 km sutvarkytų šaligatvių ir 12,5 km įrengtų dviračių takų. Šiemet sostinės susisiekimo infrastruktūros tvarkymui bus skiriama 74 mln. eurų.
„Praėjusiais metais atnaujinę 105,6 km sostinės gatvių, šiemet komandai iškėlėme dar ambicingesnį tikslą – kokybiškai suremontuoti 120 km gatvių. Orientuojamės ne tik į rekordines sostinei darbų apimtis, bet ir kokybę.
Siekiame, kad šių metų pabaigoje mieste praktiškai neliktų blogos būklės gatvių, o toliau pajėgumus galėtume skirti gatvių rekonstrukcijai, ramaus eismo gatvių įrengimui ir strateginių projektų įgyvendinimui“, – pranešime cituotas Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Pagal planuojamas remontuoti atkarpas, ilgiausia – 3 km – Žaliųjų Ežerų g., toliau rikiuojasi Pramonės g. (2,12 km) ir Avinėlių g. (1,85 km).
Prioritetinis sostinės gatvių asfaltavimo sąrašas sudarytas remiantis 2023 m. atlikto lazerinio gatvių dangos skenavimo rezultatais.
Prasta ir labai prasta būklė buvo nustatyta 164,06 km gatvių, tačiau po šio darbų sezono tokios būklės gatvių mieste liks tik apie 40 km arba ne daugiau nei 4 proc. viso gatvių tinklo. Jų tvarkymas dėl planuojamų tinklų darbų ir reikalingų techninių projektų nukeltas vėlesniems metams.
Gatvių, šaligatvių, dviračių takų ir kitos susisiekimo infrastruktūros tvarkymui Vilniaus mieste šiemet bus skiriami 74 mln. eurų.
Dabar savo mulkius rinkejus ramina , kad tai miestui nekainuos...- KAINUOS! Ir dar kaip kainuos, gaistamas laikas, ilgesnes keliones, dides tarsa...
Kazkurioj musulmonijos salyje uz tokius "darbus" rankas kapodavo ar tebekapoja...- Gal laikas ir LR ta idiegti?