Bendradarbiaujant su Lietuvos oro uostais ir Civilinės aviacijos administracija suderintas draudimas orlaiviams galioja nuo ketvirtadienio ir apima laiko intervalą nuo 22 val. iki 7 valandos.
Orlaivių pilotai privalės laikytis nustatyto išskridimo maršruto iš Vilniaus oro uosto, arba kildami daryti pirmą posūkį ne anksčiau nei pasieks apie 1300 metrų aukštį. Pasak „Oro navigacijos“, taip sumažės triukšmas gyventojams, virš kurių gyvenamų teritorijų praskrenda lėktuvai.
Pagal anksčiau galiojusią tvarką, iš Vilniaus oro uosto kylantys lėktuvų pilotai, siekdami taupyti degalus, galėjo prašyti leisti pakilti trumpesniu maršrutu. Esant dideliam oro eismo intensyvumui, skrydžių vadovai galėjo net nurodyti jiems tą daryti, tai yra, trumpinti pakilimo maršrutą, siekiant užtikrinti skrydžių saugą.
Lietuvos oro uostų Aplinkosaugos projektų vadovės Kristinos Greičiūtės teigimu, Vilniaus oro uoste šiuo metu baigiami ir naujosios triukšmo monitoringo sistemos montavimo ir testavimo darbai.
Šis oro uostas taip pat yra įsigijęs programinę įrangą, skirtą triukšmo sklaidos modeliavimui ir prognozavimui bei strateginių triukšmo žemėlapių sudarymui. Pasak K. Greičiūtės, naudodamasis šiais įrenginiais ir programomis, oro uostas galės stebėti, ar oro bendrovės laikosi nustatytų reikalavimų, nustatyti tvarkos pažeidėjus, įvertinti bei prognozuoti triukšmo poveikio mastą bei stebėti įvairių triukšmą mažinančių priemonių poveikį.