Anot pranešimo, tiltas sujungs kairėje upės pusėje Vilkpėdėje projektuojamus takus palei Eigulių ir Elektrinės gatves su Miškinių gatve ir Lazdynų rajonu dešinėje pusėje.
„Ši jungtis svarbi įgyvendinant Vilkpėdės transformaciją – siekiame, kad buvęs gamybinis rajonas vėl būtų grąžintas miestui, taptų jo visaverte dalimi, kurioje verda gyvenimas – miestiečiai gyvena, dirba ir leidžia laisvalaikį. Kartu tai duos postūmį tvarkytis miesto daliai tarp Miškinių ir Šiltnamių gatvių“, – pranešime cituojama Vilniaus savivaldybės vyriausiojo miesto architekto patarėja Laura Kairienė.
Tilto rekonstrukcijos projektą parengė įmonė „TEC Infrastructure“. 2021 metais atlikus tilto ekspertizę, paaiškėjo, kad eksploatacijai tinkami tik lynai. Rekonstruojant bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos bus pakeistos naujomis. Taip pat bus platinamos atramos, įrengiama platesnė perdanga.
Tilto važiuojamojoje dalyje bus dviračių ir pėsčiųjų takai. Rekonstruojamas tiltas ir prieigos bus pritaikyti žmonėms, turintiems individualių poreikių. Elektrinės gatvės pusėje prie tilto numatomi įrengti gelžbetoniniai laiptai su poilsio zonomis pėstiesiems. Miškinių gatvės pusėje eismas nuo tilto nuvedamas į kairę ir dešinę puses išsiskiriančiais nuovažas. Tiltas bus apšviestas taupiais LED šviestuvais.
„Rekonstravus tiltą, Vilkpėdės bei Naujamiesčio gyventojai galės patogiai pasiekti Lazdynėlius ir šalia esantį Bukčių mišką. O Miškinių g. ir Lazdynėlių gyventojams tai bus trumpiausias kelias į miesto centrą bei Vingio parką“, – nurodoma pranešime.
Tilto rekonstrukcijai jau išduotas statybų leidimas, šiais metais bus skelbiamas rangovo parinkimo konkursas.
Planuojama, kad tilto rekonstrukcija galėtų prasidėti kitais metais, ji kainuos apie 5 mln. eurų.
184 m ilgio ant atramų kabantis tiltas buvo pastatytas prieš daugiau nei pusę amžiaus – 1957 metais. Dėl nekokybiškų statybos darbų bei nukrypimų nuo projekto, tiltas nebuvo priduotas eksploatacijai ir buvo naudojamas tik kaip atrama inžinerinėms komunikacijoms, nebuvo skirtas pėstiesiems.