• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Ozas“, pradėjo veikti „Swedbank“ savitarnos centras. Tai pirmasis toks centras, įrengtas aktyviai žmonių lankomoje prekybos ir paslaugų vietoje. Iki šiol pasinaudoti savitarnos galimybėmis klientai galėjo tik banko padaliniuose įrengtose specialiose erdvėse.

Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Ozas“, pradėjo veikti „Swedbank“ savitarnos centras. Tai pirmasis toks centras, įrengtas aktyviai žmonių lankomoje prekybos ir paslaugų vietoje. Iki šiol pasinaudoti savitarnos galimybėmis klientai galėjo tik banko padaliniuose įrengtose specialiose erdvėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Savitarnos centre „Swedbank“ klientai galės ne tik išsiimti ir įnešti grynųjų pinigų, bet ir peržiūrėti sąskaitos informaciją, pervesti pinigų, sumokėti įmokas už paslaugas, atlikti pavedimus tarp savo sąskaitų – tai padaryti bus galima naudojantis interneto banko terminalu. Čia pat įrengtu telefonu galima susisiekti su banko konsultantu.

REKLAMA

Į savitarnos erdvę – ir savaitgaliais

„Pastebime, kad žmonės vis rečiau kreipiasi į mūsų banko specialistus dėl įprastinių operacijų – pavedimų, pinigų įnešimo į sąskaitą, įmokų už paslaugas, – teigia „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė – Atradę savitarnos galimybes, klientai nebėra priklausomi nuo banko padalinio darbo laiko, nes mūsų savitarnos erdvės veikia visą parą“.

REKLAMA
REKLAMA

„Swedbank“ duomenimis, daugiau nei 40 proc. visų operacijų savitarnos erdvėse yra atliekama pasibaigus darbo dienai ir savaitgaliais. „Norime, kad klientai galėtų savo pinigus valdyti ne tik jiems tinkamu laiku, bet ir patogioje vietoje. Todėl savitarnos galimybes esame numatę diegti ne tik banko padaliniuose, bet ir dideliuose klientų traukos centruose, kuriuose nėra tradicinio banko skyriaus – čia steigsime savitarnos centrus. Tokiu būdu mes artėjame prie savo klientų, o ne jiems tenka ieškoti mūsų padalinių,“ – sako O. Žvirzdinė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Poreikiams patenkinti reikėtų beveik 1000 banko padalinių

Banko paskaičiavimais, pastaraisiais metais žmonės vis dažniau kasdieniams finansams renkasi elektroninę bankininkystę ir savitarnos sprendimus. 97 proc. visų pervedimų šiuo metu atliekama banko elektroniniais kanalais – internetu, mokėjimo kortele ar mobiliuoju telefonu. Aktyviai auga ir grynuosius pinigus priimančių bankomatų naudojimas – šiemet juose buvo atlikta 47 proc. daugiau operacijų nei pernai. Nors šie bankomatai pradėti diegti palyginti neseniai, juose šiuo metu atliekama net 83 proc. visų pinigų įnešimo operacijų.

REKLAMA

„Esame paskaičiavę, kad jeigu šiandien neliktų elektroninių kanalų bei savitarnos galimybių ir mūsų klientai būtų priversti eiti į banką dėl visų kasdienių operacijų, klientų poreikiams patenkinti mums reikėtų 982 banko padalinių. Palyginimui – visoje Lietuvoje veikia maždaug 700 pašto skyrių. Įsivaizduokite, koks tai turėtų būti banko tinklas ir kiek, atsižvelgiant į jo išlaikymo kaštus, kainuotų finansinės paslaugos,“ – pasakojo O. Žvirzdinė.

Šiuo metu visoje Lietuvoje veikia 82 „Swedbank“ klientų aptarnavimo skyriai, kuriuose klientai gali gauti profesionalias finansines konsultacijas. 55 skyriuose įrengtos visą parą veikiančios savitarnos erdvės, skirtos kasdienėms operacijoms atlikti. Pirmasis „Swedbank“ savitarnos centras įrengtas Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Ozas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų