Netikėtai į viešbučių verslą įsisukęs Paulius Ignatavičius stengiasi sukurti Vilniuje tokius nakvynės namus, kuriems savo svečius mielai patikėtų net patys vilniečiai.
Dar neseniai P. Ignatavičius krovėsi lagaminus ir ruošėsi skristi į Kiniją dirbti restorano vadybininku. Tačiau, likus dviem dienoms iki išvykimo, persigalvojo ir nusprendė verčiau likti Vilniuje ir kartu su rusų investuotojais įkurti nakvynės namus.
„Po Naujųjų metų rimtai kibome į darbus ir sukūrėme tai, ką matote dabar“, – pasakoja įmonės „Fabrika“ veiklos direktorius. Dar dažais kvepiantys nakvynės namai pirmuosius svečius priėmė balandžio mėnesio pabaigoje. Devyniuose kambariuose iš viso telpa 44 gyventojai.
Naujokas viešbučių versle
P. Ignatavičius prisipažįsta, kad su viešbučių verslu iki šiol neturėjo nieko bendro. „Tenka mokytis. Darai klaidų ir mokaisi iš jų. Arba jų nedarai ir kažkas pamoko. Yra draugų, kurie dirba šioje srityje, tai klausi jų, tariesi, kaip būtų geriau“, – pasakoja pašnekovas.
Yra ko pasimokyti ir iš konkurentų, teigia P. Ignatavičius. „Tarp stipriųjų Vilniaus nakvynės namų konkurentų mums tikrai yra, iki jų reikia dar paaugti“, – sako jis. Bet panašu, kad vaikinui tokie iššūkiai – prie širdies. „Labai įdomu, tai – kūryba, – entuziastingai kalba pašnekovas. – Ką tik atsiradusi eilinė vieta, dar nevisai žinoma. Kaip ją paversti žinoma, kaip patraukti žmones – tai įdomiausia.“
Svečių socializacija
Dabar nakvynės namams svarbu užsitarnauti gerą vardą potencialių klientų gretose. „Dar nesame įsitvirtinę tokiuose tinklalapiuose, kaip „Trip Advisor“, bet tai tiesiogiai nuo mūsų nepriklauso. Ten atsiliepimus palieka klientai, tad mums belieka stengtis, kad svečiai liktų mumis patenkinti“, – aiškina P. Ignatavičius.
Kol kas gerų atsiliepimų, anot pašnekovo, netrūksta. Svečiams ypač patinka erdvus ir šiuolaikiškas nakvynės namų interjeras. Taip pat „Fabrika“ kartu yra ir galerija – sienas puošia meninės nuotraukos. „Interjerą kūrėme patys, – teigia P. Ignatavičius. – Bandėme susieti jį su pavadinimu „Fabrika“. Tad sukurta fabriko, lofto atmosfera, kurią papildėme poparto detalėmis.“
Kuriant nakvynės namus, daugiausia dėmesio skirta bendrai poilsio erdvei, kurioje yra virtuvėlė, pasisėdėjimo vieta, stalo futbolo stalas. „Norisi, kad žmonės galėtų kuo daugiau socializuotis. Ar ryte prie pusryčių stalo, ar vakare, grįžę iš miesto, dalytųsi savo įspūdžiais, papasakotų, ką matė, kur buvo.“ Taip pat čia vyksta kino vakarai. P. Ignatavičius užsiminė, kad ateityje nakvynės namuose planuoja rengti ir seminarus.
Pakeisti vilniečių požiūrį
P. Ignatavičius teigia, kad šie nakvynės namai šiek tiek labiau orientuoti į Rytų Europos rinką, iš kur kilę ir „Fabrika“ investuotojai. „Turime reklama užsiimančių asmenų Maskvoje bei Minske, – pasakoja jis. – Žmonėms iš Rytų labai patinka Lietuva. Vilniaus senamiestis labai jaukus, gražus, jame santykinai pigu apsipirkti.“
Tačiau P. Ignatavičius taip pat siekia, kad nakvynės namai išpopuliarėtų tarp pačių Vilniaus gyventojų. „Noriu, kad jis būtų madingas tarp vilniečių, o žmonės, galbūt pasižymintys meno gyslele, sakytų: „Keliauk į „Fabriką“, nes ten gerai. Būtų smagu, jei lietuvių mada kviestis svečius pas save gyventi mažėtų.”