„Atlyginimai peržiūrimi kartą per metus, o artimiausia peržiūra numatoma balandį. Vidutinis vairuotojų atlyginimas dabar siekia apie 1 450 eurų į rankas, ir tai yra vienas didžiausių rinkoje“, – BNS sakė VVT komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Gintarė Žalytė-Štarienė.
Pasak VVT, dar vienas darbuotojų sąlygų gerinimo žingsnis – poilsio patalpų atnaujinimas.
Pirmoji atnaujinta poilsio patalpa šią savaitę atidaryta Skersinės stotelėje, iš viso planuojama įrengti dešimt tokio tipo poilsio vietų.
Įmonės teigimu, šio projekto vertė siekia daugiau nei 654 tūkst. eurų be PVM.
„Naujos poilsio erdvės suteiks vairuotojams modernesnes ir patogesnes sąlygas pertraukų metu“, – šią savaitę išplatintame įmonės pranešime cituojamas VVT generalinis direktorius Ignas Degutis.
Poilsio erdvėse įrengti vidaus sanitariniai mazgai su vandentiekiu ir kanalizacija, mikrobangų krosnelė, šaldytuvas, kavos aparatas bei kiti patogumai.
Artimiausiu metu planuojama įrengti dar penkis naujus poilsio namelius Vaikų ligoninės, Liongino Baliukevičiaus-Dzūko, Mandarino, Bitėnų ir Dariaus bei Girėno galutinėse stotelėse.
„Nuo 2021 metų įrengėme dešimt konteinerio tipo poilsio namelių ir atnaujinome penkias poilsio erdves VVT pastatuose. Per metus papildomai įrengėme 16 šildomų lauko sanitarinių mazgų ir padažninome jų valymą“, – BNS teigė G. Žalytė-Štarienė.
Įmonė kaip vairuotojų darbo sąlygų gerinimą įvardina ir vykdomą transporto priemonių atnaujinimą.
„Vairuotojų darbas reikalauja susikaupimo, tad, girdėdami vairuotojų atsiliepimus, autobusuose, kuriuose yra atviros kabinos, esant techninėms galimybėms, įrengiame uždaras kabinas. Taip pat visose transporto priemonėse, kuriose yra borto kompiuteriai, diegiama navigacijos sistema“, – BNS sakė VVT atstovė.
Anot jos, iki 2026 metų pabaigos planuojama atnaujinti troleibusų parką ir vykdyti jo modernizavimą.
VVT dirba daugiau nei 2 tūkst. darbuotojų, du trečdaliai jų – vairuotojai.
2022 metų gruodį viešojo transporto vairuotojai pradėjo neterminuotą streiką, kai VVT administracija ir profesinė sąjunga nesutarė dėl darbo apmokėjimo sistemos ir poilsio sąlygų gerinimo.
Streiko metu daugiau nei pusė autobusų neišvažiavo į sostinės gatves, o dalis maršrutų buvo visiškai sustabdyti.
Po beveik mėnesį trukusio streiko buvo pasiektas susitarimas ir pasirašyta kolektyvinė sutartis, kuri įsigaliojo nuo 2023-ųjų sausio 1 dienos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!