• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Verslininkė R. Štarė: kartais užtenka klausimo „kodėl gi ne?“

Kartais užtenka klausimo „kodėl gi ne?“, ir gali pradėti metų kelionę po pietryčių Aziją, o po to atidaryti socialinį tinklą „Plate Culture“ nacionalinės virtuvės mėgėjams, „Žinių radijui“ sakė tinklo kūrėja Reda Štarė. Pasak jos, palikti solidžias pareigas banke Lietuvoje ir iškeliauti metams tikrai vertėjo:

Kartais užtenka klausimo „kodėl gi ne?“, ir gali pradėti metų kelionę po pietryčių Aziją, o po to atidaryti socialinį tinklą „Plate Culture“ nacionalinės virtuvės mėgėjams, „Žinių radijui“ sakė tinklo kūrėja Reda Štarė. Pasak jos, palikti solidžias pareigas banke Lietuvoje ir iškeliauti metams tikrai vertėjo:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

 

„Kai čia gyveni, kiekvieną dieną į galvą taip stipriai dediesi, tau atrodo, kad tas laikas labai labai svarbus, bet, kai grįžti po metų, supranti, kad metai – labai trumpas laiko tarpas ir tu tuos metus gali skirti sau ir tikrai nesubyrės nei karjera, nei pasikeis tavo giminės, nei draugai. Metai tikrai nėra daug. Kiekvienas žmogus gali skirti sau prabangą metus pakeliauti“, - laidoje „Radioaktyvūs. Pats sau bosas“ sakė R. Štarė.

REKLAMA

 

 

Anot jos, nors karjeros perspektyvos jai, tuomet 25 metų merginai, švietė ryškiai, tačiau ji jautė, kad svajonę turi įgyvendinti. Dabar verslininkė sako besijaučiantis kur kas ramiau:

 

 

„Po tos kelionės supranti, kad viską gali padaryti. Dabar žmonės mėgsta keltis tikslus. Mano gyvenime nebeliko tikslų, tik atrodo, kad, jeigu labai nori, tai ir padarysi, tik klausimas, kiek tu dėl to gali paaukoti“, - kalbėjo R. Štarė.

REKLAMA
REKLAMA

 

 

Tad po kelionės jai kilo idėja – sukurti tinklą–internetinę svetainę, kuris leistų keliaujantiems po Aziją užsisakyti vakarienę vietos gyventojo namuose. Taip gimė startuolis / tarnyba / socialinis tinklas „Plate Culture“, kartu su dar keliais Lietuvos verslais iškeliavęs į VŠĮ „Versli Lietuva“ „Startup Roadshow“ - kelionę po San Francisko, Tel Avivo, Berlyno, Londono, Stockholmo „Login'us“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

 

Kiekvienam startuoliui R. Štarė patarė, kad kurdamas kažką, labai gerai žinotų, dėl ko tai daro.

 

 

„Tas „dėl ko“ dažniausiai yra labai asmeninis dalykas. Tikrai būna sunkių momentų, galbūt nebenori tęsti, bet jeigu už to yra tavo asmeninis tikslas, tu tikrai nepasiduosi ir tęsi“, - sakė verslininkė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų