Sandorio vertės bendrovė neatskleidžia.
„Venipak“ generalinis direktorius Justas Šablinskas sako, kad dėl šio įsigijimo derėtasi daugiau nei metus, o pagrindiniu Lietuvos įmonės privalumu tapo išvystyta visapusiško e. komercijos užsakymų išpildymo (angl. efulfillment) paslauga bei tarptautinis tinklas.
„Strengholt Entertainment“ turi platų prekių krepšelį, išvystytą IT infrastruktūrą ir partnerių tinklą, tačiau nesukūrė tarptautinio modelio, kad jų prekės būtų arčiau klientų ir juos pasiektų greičiau, kad bendrovė galėtų sparčiau plėstis tarptautiniu mastu. Mes užpildysime šią spragą Europoje ir apjungsime ją su Azijos bei Jungtinių Amerikos Valstijų rinkomis“, – pranešime sakė J. Šablinskas.
Šis sandoris, tikimasi, leis „Venipak“ plėsti efulfillment ir krovinių gabenimo oru paslaugas apjungiant Europos, Azijos ir Amerikos žemynus. Keisis ir bendrovės verslo modelis – logistiką papildys e. komercijos didmeninės prekybos kanalai.
Pasak „Venipak“ savininko Nerijaus Raudonio, bendrovė jau kurį laiką orientavosi į logistikos ir kliento vertikalę.
„Norėjome užimti didesnę prekybos grandinės dalį negu tik logistika, o šis sandoris atveria mums maždaug 4 mln. prekių krepšelį, kuriame rikiuojasi aukštos ir premium kategorijos produktai“, – pranešime sakė N. Raudonis.
Jo teigimu, „Venipak“ planuoja Europoje sukurti apie dvidešimt efulfillment centrų, kuriuose paskirstys tam regionui skirtas prekes. Planuojama į didmeninę prekybą įtraukti ir Kinijos, o ateityje – ir JAV padalinius, per kuriuos į Europą atkeliautų ten pagamintos prekės.
„Venipak“ veikia Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Kinijoje. Lietuvoje bendrovė valdo 251, Latvijoje – 201 paštomatą, o Estijoje tinklas diegiamas – jau veikia du trečdaliai iš numatytų 151.
„Strengholt Entertainment“ dirba su didžiausiomis e. prekybos platformomis Europoje. Bendrovė padeda tiekėjams patekti į didžiausių internetinių ir fizinių prekybos vietų infrastruktūrą.