nformacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“, teikianti populiariausią šalyje informacijos telefonu 118 paslaugą, balandį Vilniuje atidarė naująjį kontaktų centrą, aptarnausiantį TEO ir kitų bendrovių klientus.
Be Vilniuje Galvydžio gatvėje įsikūrusio naujojo kontaktų centro, „Lintel“ centrai taip pat veikia Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje.
TEO LT įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, įmonėms analizuojant veiklos sąnaudas ir ieškant efektyvesnių būdų verslui vystyti, nuotolinio klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugos tampa dar vertingesnės.
„Taip pat malonu, jog tuo metu, kai šalyje įsibėgėja darbuotojų atleidimai, mes kuriame darbo vietas“, - sakė R. Šeris. Šiuo metu „Lintel“ iš viso dirba maždaug 900 konsultantų, kurie per metus vidutiniškai atsako maždaug į 16 milijonų skambučių.
Naujajame „Lintel“ kontaktų centre įdiegta moderni informacinė sistema, virtualiai apjungianti visus centrus, paskirstanti skambučių srautus ir užtikrinanti, jog į juos visus būtų atsiliepiama laiku. Sistema taip pat leidžia neribotai kurti papildomas nuotolines darbo vietas bet kurioje Lietuvos vietoje.
Vilniuje dirbantys „Lintel“ konsultantai šiuo metu aptarnauja TEO verslo klientus. Šalyje vis labiau populiarėjant klientų aptarnavimo funkcijų perdavimui specializuotoms bendrovėms, jie imtųsi teikti paslaugas ir kitų stambiausių šalies bendrovių klientams visoje Lietuvoje.
Šiuo metu „Lintel“ teikia klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas tokioms bendrovėms kaip TEO, „Omnitel“, „Tele2“, „Lietuvos draudimas“, „Maxima LT“, „Rytų skirstomieji tinklai“, „Vilniaus energija“, „Sodra“ ir kitoms.