Kelionių agentūros „BPC Travel“ direktoriaus Gvido Aukštuolio teigimu, aviakompanijų suteikiamos privilegijos lojaliems klientams valdininkų atveju galėtų būti ribojamos arba skiriamos ne asmeniui, o organizacijai.
„Mylias kaupianti organizacija vėliau jas galėtų naudoti tarnybinėms kelionėms ir taip sumažinti sąnaudas lėktuvų bilietams. Šitaip būtų išvengta privačių bei viešųjų interesų konflikto ir taupomi mokesčių mokėtojų pinigai“, - sakė G. Aukštuolis.
Kol kas į tarnybines keliones valdžios atstovai leidžiasi su vardiniu bilietu, todėl kelionių taškus kaupia ne organizacija, kuri iš biudžeto skyrė pinigų tarnybinei kelionei, o konkretus asmuo. Panašiai elgiasi ir keliaujantys verslo klientai. Keleiviai, kurių skrydį apmoka verslo organizacija, turi teisę kaupti taškus-mylias savo asmeninėje sąskaitoje. Taškai gali būti traktuojami kaip priedai keliaujančiam darbuotojui, vėliau jis turi teisę panaudoti šiuos taškus asmeninei kelionei.
Be to, nėra patogu ir tai, kad taškus renka įvairūs bendrovės asmenys, kurie po vieną galbūt niekada nesukauptų tiek mylių, kad jomis galėtų būti padengtos tarnybinės kelionės skrydžio išlaidos.
„Vėliau tie pavieniai darbuotojai gali pakeisti darbo vietą ir taškai, kurie iš pricipo turėtų priklausyti bendrovei, yra „išsinešami“, - sakė G. Aukštuolis.
Centralizuotą taškų kaupimą tiek verslo, tiek valstybės organizacijoms siūloma numatyti ir įtvirtinti ilgalaikėje sutartyje su kelionių agentūra, kuri registruotų mylias perkančiosios organizacijos vardu.
„Lojalumo programos nėra optimaliai veiksmingos verslo klientų atžvilgiu, nes taškai kaupiami ne organizacijos, o pavienių jos narių sąskaitoje. Tiek aviakompanijai, tiek organizacijai būtų naudinga, jei taškai būtų kaupiami centralizuotai“, - įsitikinęs G. Aukštuolis.
REKLAMA