Inovatyvumas šiuo metu yra žodis be kurio verslininkai negali gyventi. Tačiau bėgant metams jo reikšmė pasiklydo verslo žargono platybėse.
Businnesinsider.com surinko vadovų citatas apie tai, kas iš tiesų yra inovacija, inovatyvumas bei kūrybingumas.
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ vadovas
Mes seniau tai apibūdindavome kaip „judėti greitai ir laužyti dalykus“. Idėja ta, kad jei tu kažko nelaužai, vadinasi judi nepakankamai greitai. Manau, kad kiti verslininkai galėtų pasimokyti, jog klysti yra gerai. Galų gale, kažko kūrimo tikslas yra kažką sukurti, o ne nedaryti klaidų.
Tony Fadellis, „Nest“ įkūrėjas
Aš visada abejoju. Viską ką darau yra abejotina. Kai stengiesi išsiskirti, visada sulauki to jausmo viduriuose, ar ne? Jei neturi abejonių, vadinasi nespaudi savęs pakankamai, arba nežiūri į detales iš pakankamai arti. Tau reikia abejoti kiekvieną dieną.
Jeffas Bezosas, „Amazon“ įkūrėjas ir vadovas
„Jei vadovautumeis Aukso karštinės logika, šiuo metu galėt ištikti depresija, nes paskutinis aukso grynuolis būtų paimtas. Tačiau inovatyvumas yra tuo geras, kad čia nėra paskutinio grynuolio. Kiekvienas naujas dalykas sukuria du naujus klausimus ir dvi naujas galimybes.
Anna Wintour, „Vogue“ vyriausioji redaktorė
„Visada svarbiausia laikas. Jeigu per anksti, niekas nesupras. Jei per vėlai, visi pamirš.“
Nathanas Myhrvoldas, „Intellectual Ventures“ vadovas
Gyvename visuomenėje, kurioje technologija yra labai svarbi verslo mūsų kasdienio gyvenimo jėga. Ir visa technologija prasideda kaip žiežirba kažkieno smegenyse. Anksčiau neegzistavusio dalyko idėja, kurią kažkas išrado ir suteikė jai gyvybės, gali pakeisti viską.
Benas Silbermannas, „Pinterest“ įkūrėjas
Manau kiekvienas, kuris kuria produktą, žiūrėdamas į gaminį vienu metu jaučiau džiaugsmą ir beveik gėdą. Tu žiūri į jį visą dieną žiūri į jį ir matai kiek dar nori patobulinti jį.
Gary Hamelis, „Strategos“ įkūrėjas
Revoliucijos amžiuje ne žinos kuria naują turtą, o įžvalga – įžvalga į nesibaigiančių inovacijų galimybes. Atradimas yra kelionė: įžvalga yra kelionės tikslas. Reikia tapti savo paties aiškiaregiu.
Jamesas Dysonas, „Dyson“ įkūrėjas
Nebūdingas kūrybingumo ir logikos sugretinimas sukelia nesusipratimą dėl termino „inovatyvumas“. Visi nori būti inovatyvus, daugelio įmonių idėjos skelbiamos inovatyviomis ir niekas neabejoja, kad jos atneša pinigus. Ir dėl to mes ieškome stebuklingos formules. Štai ir ji: Kūrybingumas +Nuolatinis plėtojimas = Inovatyvumas.
Ronas Johnsonas, „JCPenney“ vadovas
Inovacija yra tas nuostabus susikirtimas tarp kažkieno vaizduotės ir realybes, kurioje jie gyvena. Problema tame, kad daug įmonių turi gerą vaizduotę, tačiau jų realybes suvokimas jiems sako, kad yra neįmanoma įgyvendinti tai, ką jie įsivaizduoja.
Davidas Ogilvy, buvęs „Ogilvy&Mather” pirmininkas
Šiuolaikiniame verslo pasaulyje nenauding būti kūrybingu originaliu mąstytoju, nebent gali parduoti tą, ką sukuri. Negalima tikėtis iš vadovų atskirti gerą idėją, jei jos nepristato geras pardavėjas.
Steve'as Jobsas, buvęs „Apple“ vadovas
Inovacija neturi nieko bendro su tuo, kiek turite dolerių, skirtų tyrimams ir plėtrai. Kai „Apple“ sukūrė „Mac“, IBM tyrimams ir plėtrai turėjo bent 100 kartų daugiau pinigų. Tai nesusiję su pinigais. Tai susiję su žmonėmis, kuriuos turite, kaip jiems vadovaujate ir kiek tai suprantate.