„Reikia atskirti laikotarpį iki sausio 1 dienos ir po jos. Faktiškai, visose šalyse, kuriose pastaruoju metu buvo įvedamas euras - Suomijoje, Estijoje, Latvijoje - šie periodai skyrėsi tuo, kad iki euro įvedimo buvo daugiau tuo nepatenkintų nei patenkintų žmonių, o po įvedimo - daugiau patenkintų nei nepatenkintų. Galima spėti, kad taip bus ir Lietuvoje“, - prognozavo sociologas.
V.Gaidžio nuomone, jeigu bus padaryta kokių nors klaidų įvedant eurą, jomis savivaldybių rinkimuose 2015 metais dalyvausiantys politikai gali pasinaudoti, bet euras rinkimų kampanijoje neturėtų būti patraukli tema: „Pagal analogijas kitose šalyse nuotaikos po euro įvedimo būna geros. O tose šalyse net buvo daugiau ką prarasti - peseta Ispanijoje, lira Italijoje turėjo šimtmečių istoriją, o jų gyventojai vis tiek yra už eurą“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.