Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Vien tik is straipsnyje paminėtų keletos žmonių imonė gavo ~ 1000Lt papildomų pajamų. Prieš skiriant tokią baudą reiktų įvertinti žmonių patirtus nuostolius, kurie manau turėtų būti bent keletą kartų didesni. Kažkaip neminima apie nuostolių gražinimą žmonėms. Baudą paskyrė, įmonė ir toliau mulkina klientus, o kaip su tais kurie buvo apmulkinti? Pačiam neteko keliauti su šia bendrove, todėl remiuosi tik straipsnyje pateikta informacija. Tik stebiuosi kodėl po tokių įvykių nebuvo sustabdyta įmonės veikla, ir apsiribota sąlyginai nedidele bauda.
tai tik lašas jūroj, o kur dar paimti pinigai už viešbučio rezervavimą, kurie paskui mėnesius negrąžinami?paskui
jau seniai laikas buvo bauda skirti..
REKLAMA
REKLAMA
Už klientų mulkinimą kelionių organizatorius nubaustas tūkstantine bauda