Bendrovės „Utenos trikotažas“ pirmojo šių metų ketvirčio pardavimai siekė 9,3 mln. litų (2,7 mln. eurų) ir buvo 37,9 proc. mažesni, palyginti su atitinkamu 2011 metų laikotarpiu.
Konsoliduoti grupės pardavimai pirmąjį ketvirtį sudarė 12,1 mln. litų (3,5 mln. eurų) ir buvo 31,6 proc. mažesni, palyginti su atitinkamu 2011 metų laikotarpiu.
Pasak AB „Utenos trikotažas“ generalinio direktoriaus Gintauto Bareikos, nuogąstavimas dėl galimo ekonominio nuosmukio ir dėl to praėjusiais metais sumažėjęs vartojimas Europoje, lėmė pardavimų smukimą praėjusių metų antroje pusėje. Tai savo ruožtu turėjo įtakos ir šių metų pirmojo ketvirčio rezultatams. Labiausiai sumažėjo užsakymai iš klientų, kurie orientuojasi į paprastesnius gaminius, skirtus vidutinio ir žemesnio segmento pirkėjams.
„Šiuo metu priimamų užsakymų dinamika leidžia tikėtis pardavimų augimo antrąjį šių metų ketvirtį palyginti su pirmuoju“, – teigė „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius.