Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas sako, kad ateityje upėje laivyba tik gausės, todėl būtina suremontuoti tiltą.
„Siekiant, kad Danės upė būtų įveiklinta laivų srautams, atsižvelgiame į tai, kad Bastionų tiltas ateityje numatomas, laivyba upėje gausės, bandome sutvarkyti visas infrastruktūrines ašis iki tol“, – BNS sakė A. Žukas.
Anot jo, prieš 75 metus statytas Biržos tiltas buvo rekonstruotas 2007 metais, tačiau šiuo metu jį pakelti ir nuleisti sudėtinga.
„Yra susidėvėję pakėlimo mechanizmai, atraminiai guoliai, begalė kitų problemų (...) Dabartinėje situacijoje Biržos tilto pakėlimas yra gana sudėtingas“, – sakė A. Žukas.
Savivaldybė paskelbė tilto remonto rangovo konkursą, o jo laimėtojas darbus turės atlikti per beveik dvejus metus. Remontui numatoma suma neskelbiama.
Šiemet gegužę atlikus tilto apžiūrą paaiškėjo, kad stringa jo kėlimo bei nuleidimo valdymo įranga, neveikia eismo reguliavimo šviesoforai, nustatyti ir kiti techniniai trūkumai. Specialistų teigimu, tilto būklė prastėja, pastebima didesnė konstrukcijų elementų vibracija, deformuojasi tilto perdanga ir pagrindinės sijos, varstymo lankstai, gadinami naujai suremontuoti tilto kėlimo mechanizmai, jie kelia didelį triukšmą.
Taip pat konstatuota, jog tilto įrangai labiausiai kenkia per jį važiuojantys maršrutiniai miesto autobusai.
Dabartinio tilto pirmtakas buvo medinis, jis pastatytas 1879 metais, o Antrojo pasaulinio karo metu sugriautas ir vėliau tiltas atstatytas, jis priskiriamas kultūros paveldo objektams.