Lietuvoje turizmo sektorius antrus metus kopia į aukštumas. Praėjusiais metais ženkliai augusi sritis ir šiemet didėja dukart sparčiau nei šalyse kaimynėse – 12 proc., kai aplinkinės šalys turizmo sektorių augina vos 6 proc.
„Praėjusiais metais buvome antri pagal augimą Europoje, šiemet – kopiame į viršūnę ir kol kas išlaikome dviženklį augimą. Galbūt kitus metus pasitiksime sulaukę 2 mln. užsienio turistų“ – vylėsi Turizmo departamento direktorė Raimonda Balnienė, pirmadienį spaudos konferencijoje pristatydama naują produktą – parodą „Adventur“, kuria kitų metų vasario 1-3 dienomis Lietuva skatins tiek išvykstamąjį, tiek vidaus turizmą.
Parodoje Lietuvą žadama pristatyti itin išsamiai. Organizatoriai žadėjo parodyti ne tik tai, ką daugelis jau žino, bet ir padėti atrasti itin netikėtą šalies veidą – pavyzdžiui, pasiūlyti išbandyti kulinarinį turizmą. „Šalys, kurios sėkmingai vystosi, iš maisto, kulinarinio, turizmo gauna apie 30 proc. pajamų. Mes norėtume tokių rezultatų siekti Lietuvoje. Europoje esame tikrai neatrasta, bet labai gurmaniška ir kokybiška šalis“, – tvirtino R. Balnienė.
Parodoje, kurioje, tikimasi, šalies verslininkai užmegs ryšius su verslo atstovais iš užsienio, žadama akcentuoti kitas turizmo Lietuvoje galimybes. Pavyzdžiui, sveikatingumo, konferencinį turizmą. „Lietuvos turizmo verslo atstovai itin kenčia nuo sezoniškumo. Dėl šios priežasties pas mus atostogauti tikrai nėra pigu – verslininkai turi uždirbti iš itin trumpo sezono. Tačiau Druskininkų pavyzdys rodo, kad galime išnaudoti ir kitas turizmo rūšis, tą daryti skatinsime“, – žadėjo Turizmo rūmų prezidentė Evalda Šiškauskienė.