• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasirodžius informacijai, kad už kovo mėnesį didelė dalis elektros vartotojų gavo net kelis kartus didesnes sąskaitas, klientus aptarnaujanti įmonė „Gilė“ išplatino pranešimą.

14

Pasirodžius informacijai, kad už kovo mėnesį didelė dalis elektros vartotojų gavo net kelis kartus didesnes sąskaitas, klientus aptarnaujanti įmonė „Gilė“ išplatino pranešimą.

REKLAMA

Kaip paaiškėjo, savaitės pabaigoje dėl techninės klaidos el. paštu maždaug 80 tūkst. „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) klientų gavo klaidingas mokėjimo sumas ir kaip nurodė ESO klientus aptarnaujančios „Gilės“ atstovė Jurga Buividienė, sąskaitose nurodytos nebūtinai didesnės sumos. Tuo pačiu ji patvirtino, kad sistemose įsivėlė klaidų.

„Visų klientų labai atsiprašome, tikslias mokėtinas sumas išsiųsime kiekvienam klientui asmeniškai.

Tikslias sąskaitas taip pat visada galima rasti www.manogile.lt. Jei klientas jau apmokėjo sąskaitą su netikslia suma, jis gali sumokėti skirtumą dabar arba tiesiog laukti kito mėnesio sąskaitos, į kurią įtrauksime susidariusią permoką ar nepriemoką“, – sakė J. Buividienė. Paklausus, kaip dažnai įsivelia tokios klaidos, „Gilės“ atstovė tikino, kad šis atvejis vienintelis.

„Priežastis radome ir pašalinome, todėl problema nepasikartos. Bendrovės vardu dar kartą atsiprašau klientų už sukeltus nepatogumus“, – sakė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų