„Yaris Cross“ bus montuojama ketvirtos kartos hibridinė jėgainė. Šis automobilis taip pat yra pirmasis „Toyota“ modelis, į kurį montuojama naujos kartos hibridinė pavara. Ji sukurta pagal didesnio 2 ir 2,5 l darbinio tūrio variklius turinčių naujų „Corolla“, C-HR, RAV4 ir „Camry“ modelių jėgainių pavyzdį.
Maksimali naujos hibridinės jėgainės galia siekia 116 AG. Modelio su priekiniais varomais ratais anglies dioksido (CO₂) emisijos neviršija 90 g/km, o visais ratais varomos AWD-i versijos yra mažesnė nei 100 g/km. Šie duomenys nėra galutiniai ir gali pasikeisti po paskutinių sertifikavimo testų.
Išmani visų varančiųjų ratų sistema
Teigiama, kad „Yaris Cross“ galima laikyti tikru visureigiu, dėl išmanios visų varančiųjų ratų sistemos. Elektrinė visų varomų ratų sistema yra kompaktiškesnė už analogišką mechaninę, o mažesnis jos svoris leido „Yaris Cross Hybrid AWD-i“ pasiekti geresnių degalų sąnaudų ir CO₂ emisijų rodiklių.
Sukimo momentą galinei ašiai sistema perduoda automobiliui pajudant iš vietos ir įsibėgėjant. Vairuojant įprastomis sąlygomis, varomi tik priekiniai „Yaris Cross“ ratai, bet kai užfiksuojamas prastas sukibimas, automatiškai įjungiama visų varančiųjų ratų sistema. Pavyzdžiui, taip gali nutikti užvažiavus ant drėgnų akmenų, vairuojant per smarkų lietų, įveikiant sniegą ar smėlį.
Pagalbinė sistema
Naujojo „Yaris Cross“ visureigio pagrindas – kėbulo standumo suteikianti GA-B platforma. Siekdama gauti aukščiausią įvertinimą griežtėjančiuose automobilių saugumo bandymuose, „Toyota“ toliau tobulina „Safety Sense“ aktyviojo saugumo sistemas ir pagalbines funkcijas. Vairuotojui pateikiama svarbiausia informacija, įspėjimai apie pavojų, prireikus automobilis automatiškai stabdomas ir keičiama jo važiavimo trajektorija.